Cum se configureaza un domeniu custom pe Office 365

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru a configura propriul domeniu pe Office 365 trebuie urmati pasi oferiti de wizard:

Primul pas este sa adaugam domeniul (in acest exemplu domeniul este custom.domain).StartCapture

Backup

Se lanseaza aplicatia Wizard.

1Capture

Solutie

Pasi de urmat

Microsoft cere dovata de proprietate a domeniului, drept urmare trebuie prin adaugarea unui TXT record alocat domeniului.

2Capture

Informatiile cerute se vor adauga in campul “Value

3Capture

Urmeaze procesul de validare a domeniului.

4Capture

Aplicatia ofera posibilitate de a adauga noi utilizatori, dar pentru  acest totorial am decis sa folosim optiunea skip.

5Capture

Urmatorul pas va determina adresele DNS ce vor fi folosite pentru Office 365.

 

6Capture

Microsoft ofera posibilitatea de a manageria DNS-urile dar pentru ca de obicei exista informatii pre-existente vom selecta optiunea a doua “No, I have an existing website or prefer to manage my own DNS records

7Capture

Aplicatia va cere ce servicii se dorec allocate, optiunile fiind Outloo on the web for email, calendar si contacte; Skype for Business pentru chat si conferinte online si managementul dispozitivelor mobile pentru Office 365. Se pot selecta toate de la inceput chiar daca firma nu va folosi intial toate serviciile – economisim timp pentru adaugarea lor in timp.

8Capture

In pasul urmator aplicatia ofera informatii despre domeniile ce trebuiesc adaugate in panoul de comanda al domeniului.

9Capture

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(12 din 37 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?