Cum se foloseste solutia de conectare de la distanta Optimum Desk

Configurare noua (How To)

Situatie

Optimum Desk este un software bazat pe browser care are in componenta s-a mai multe module ce ofera facilitate in monitorizare, administrare, proiecte, proactivitate, printing, productivitate, securitate, protectie, plus multe altele.

Noi in acest tutorial vom invata cum ne putem conecta la un client folosind Optimum Desk .

Solutie

Pasi de urmat

Ne asiguram ca pe PC-ul clientului exista agentul OD instalat ( se poate descarca din Settings > Download Agent ) si instala la client pe PC cu dublu click.

Asignam statia daca este cazul din Overview > Unassigned

 

Accesam Overview > Live Devices

1

Se alege Remote Connect ( buton aflat in partea dreapta a utilizatorului, ilustrat cu un Monitor )

2

Se creaza sesiunea

4

Asteptam pana cand clientul Accepta Conectarea ( Consent to Control )

5

Clientul accepta sesiunea – prin apasarea butonului Consent to Control

6

Suntem conectati la client

7

Optiuni pe care le putem folosii atunci cand ne conectam cu Optimum Desk la Client:

8

 

Views

Se poate alege calitatea si marimea monitorului.

9

Miscellaneous

Diverse functii ( Ctrl+Alt+Del , Reboot si reconnect , Manage Credentials, Share My Desktop, Suspend my Input, Block Guest Input, Blank Guest Monitor )

10

Toolbox – diverse tool-uri personalizate pe care le putem gestiona din profilul nostru

 

11

File Transfer – folosit pentru a trimite sau a receptiona fisiere

 

12

Administrare Sunet

14

Screen Capture – puteti face Print Screen / Captura Video

13

Participants – vizualizati persoanele conectate

15

Annotation – puteti sublinia anumite elemnete de pe desktop-ul clientului ca acesta sa le vada

16

Messages – Puteti comnunica cu clientul prin mesaj text.

17

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 out of 7 people found this article helpful)

Despre Autor

Leave A Comment?