Cum se introduce un PDF în Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Excel oferă o multitudine de caracteristici pentru organizarea si manipularea datelor. Una dintre aceste caracteristici unice este inserarea unui PDF direct în Excel. Vestea bună este că implică doar câțiva pași simpli pentru a o face.

Solutie

Introducerea unui PDF în Excel

În fișierul Excel, treceți la fila “Inserare” și apoi faceți click pe butonul “Obiect”:

Insert Object

În fereastra Obiect care apare, treceți la fila “Creați din fișier” și apoi faceți clic pe “Răsfoiți“:

Create from File

Navigați la locația fișierului dvs., selectați fișierul, apoi faceți clic pe “Deschidere”.

browse to PDF location

Înapoi în fereastra “Obiect”, veți vedea calea fișierului PDF. Acum, trebuie să spuneți Excel cum doriți ca fișierul să apară în foaia de calcul. Există câteva opțiuni diferite aici. Dacă selectați “OK” fără a mai fi necesară nicio altă acțiune în fereastra “Obiect”, fișierul PDF apare în Excel, prezentând integral conținutul PDF-ului.

Image of PDF

Alternativ, puteți bifa caseta de lângă “Afișați ca pictogramă” pentru o opțiune mai puțin intruzivă. Această metodă, după cum sugerează și numele, inserează o pictogramă care reprezintă conținutul fișierului dvs. Dacă faceți dublu clic pe pictogramă, fișierul va fi deschis în vizualizatorul PDF implicit al calculatorului.

display as icon

O altă soluție ar fi verificarea opțiunii “Legătură la fișier”. Această opțiune, ca și în cazul celorlalte, plasează conținutul fișierului PDF în Excel. Diferența este că creează o legătură cu fișierul sursă, făcându-i un document live. Orice modificare a fișierului sursă ar fi reflectată în documentul dvs. De asemenea, rețineți că puteți selecta opțiunile “Legătură la fișier” și “Afișați ca pictogramă”, creând o metodă mai puțin intruzivă de accesare a unui document live. După ce ați selectat opțiunea care funcționează cel mai bine pentru dvs., faceți clic pe “OK”

Link to file option

PDF-ul dvs. va fi acum inserat în Excel ca pictogramă.

PDF icon in excel

Veți observa că, odată inserat, PDF-ul se bazează pe un stil de aranjare “În fața textului” și se deplasează deasupra celulelor. Dacă doriți să ancorați PDF-ul la (și să formați) cu o anumită celulă, faceți click dreapta pe pictogramă și selectați “Format Object” din meniul derulant.

Format object

Acum va apărea fereastra “Format Object”. Există mai multe lucruri diferite pe care le puteți face aici, inclusiv modificarea mărimii și culorii, decuparea și chiar adăugarea altui text la obiect. Ceea ce ne interesează în mod special aici este poziționarea obiectului. Mai întâi, selectați fila “Proprietăți”. Veți găsi câteva opțiuni privind poziționarea obiectului. Aici, selectați “Mutare și dimensiune cu celule” și apoi faceți clic pe “OK”. Notă: Dacă nu doriți ca pictograma să apară în versiunea imprimată a foii, debifează caseta de selectare “Print object”.

move and size with cells

Acum, orice modificări efectuate în celulă, inclusiv ascunderea sau redimensionarea, se vor aplica, de asemenea, pictogramei.

resize object GIF

Repetați acești pași pentru a insera mai multe fișiere PDF în foaia dvs. Excel.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(23 din 45 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?