Situatie
ID-urile de publicitate sunt folosite de companii pentru a vă trimite anunțuri targetate pe baza activității dvs. Fiecare iPhone are propriul ID de publicitate unic – cel puțin, așa era înainte. Mai poți reseta ID-ul de pe iPhone sau iPad?
Ideea din spatele unui ID de publicitate este similară cu cea din spatele cookie-urilor din browser. Companiile folosesc date precum locația, obiceiurile de cumpărături și utilizarea aplicațiilor pentru a arăta reclame cu care ai mai multe șanse să interacționezi. Dacă îți pasă de confidențialitate, ar trebui să te gândești la acest lucru. Totuși, există vești bune pentru utilizatorii de iPhone. Începând cu iOS 14, aplicațiile sunt obligate să te întrebe înainte de a-ți putea urmări activitatea. Nu mai trebuie să vă faceți griji cu privire la “resetarea” ID-ului de publicitate. De fapt, poți chiar să oprești toate aplicațiile să ceară să te urmărească.
Obs: Cum să oprești aplicațiile de pe iPhone să nu-ți mai ceară să-ți urmărească activitatea
Ceea ce puteți face în continuare este să dezactivați reclamele personalizate. Acest lucru va limita numărul de anunțuri direcționate pe care le vedeți, dar nu și numărul total de anunțuri.
- În primul rând, deschide aplicația “Settings” (Setări) de pe ecranul principal al iPhone sau iPad.
- Atingeți “Apple Advertising” în partea de jos.
- Pur și simplu dezactivați comutatorul pentru “Personalized Ads.”
Asta e tot ce trebuie să faci! Apple a făcut multe pentru a limita modul în care aplicațiile te pot urmări, ceea ce face ca lucruri precum ID-urile publicitare să fie mai puțin suparatoare pe iPhone.
Leave A Comment?