Cum setezi out of office pentru alta casuta de e-mail in OWA daca nu poti accesa optiunile contului

Configurare noua (How To)

Situatie

De multe ori se intampla sa avem acces doar la interfata OWA a unui cont de pe un server Microsoft Exchange.

De obicei putem intra in contul de administrator si de acolo sa incarcam alta casuta de mail si sa intram in setarile acesteia pentru a seta Out of Office.

Dar se intampla ca uneori cand dam pe optiunea ‘deschide alta casuta’ sa primim eroare sau sa se incarce foarte greu acea pagina.

Solutie

Ne conectam la interfata OWA cu un cont de mail.

Mergem in partea dreapta la Optiuni – Setare raspunsuri automate…

Ajungem in meniul cu setari pentru contul actual unde avem si optiunea de Out of Office.

Dar noi dorim setarea Out of Office pentru alt cont.

In partea de sus avem Gestionare- Alt utilizator…

Alegem alt utilizator si ajungem in pagina cu optiuni pentru contul lui

Se deschide o noua fereastra cu optiunile contului si in partea de sus avem mesajul.

“(contul 1) lucreaza in numele utilizatorului (cont 2)”

Setam mesajul dorit la tabul Raspunsuri automate si salvam modificarea.

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 16 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?