Eliminarea drepturilor administrative ale celorlalti utilizatori care folosesc statia noastra

Configurare noua (How To)

Situatie

Pe o statie de lucru pot exista silmultan mai multi useri cu drepturi de administrator. Eliminarea drepturilor administrative ale utilizatorilor se poate face prin mai multe metode.

Solutie

Folosind Command Prompt

    • In bara de start cautam “cmd” si il deschidem cu drepturi de administrator.
    • Tastam comanda ‘ net localgroup administrators ‘ pentru a identifica utilizatorii cu drepturi de administrator.

  • Se tasteaza comanda ‘ net localgroup administrators nume_utilizator /delete ‘ pentru a elimina din grupul de administrator utilizatorul dorit (in comanda se inlocuieste nume_utilizator).

Folosind utilitarul Local Users and Groups

    • In bara de start cautam “lusrmgr.msc” si deschidem cu drepturi de administrator
    • In fereastra deschisa, accesam folder-ul Groups si deschidem grupul Administrators.
    • In fereastra deschisa, identificam toti utilizatorii cu drepturi administrative si putem elimina pe cine dorim selectandu-l si apasand butonul Remove.

Folosind Control Panel

    • Deschidem Control Panel si accesam ‘User Accounts’
    • Accesam ‘ Manage User Accounts ‘
    • Apare lista utilizatorilor si grupurile din care fac parte
    • Se selecteaza utilizatorul dorit si se deschide ‘ Properties ’
    • In fereastra deschisa, se acceseaza tab-ul ‘ Group Membership ‘ si se selecteaza ‘ Standard user ‘. Se apasa butonul Apply si apoi OK.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 7 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?