Fixarea unui folder in Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

În Windows este ușor să organizați fișiere într-un grup. Acest grup de fișiere se numește folder. Puteți stoca documentele relevante într-un singur folder. Ce se întâmplă dacă, ați putea fixa folderele în lista de deschidere a Microsoft Office? Sună foarte bine.

Solutie

Pași pentru fixarea unui folder

1. Accesați meniul Fișier și apăsați butonul Salvare pentru document. De asemenea, puteți utiliza comanda Control + S de la tastatură. Acum puteți avea o privire pe lista de 5 cele mai recent accesate foldere.

2. Găsiți dosarul și glisați mouse-ul peste numele folderului.

3. O pictogramă pin va apărea în partea dreaptă a dosarului dorit.

4. Acum, selectați pictograma pin-ului făcând click pe ea.

5. Dosarul va apărea în partea de sus a ferestrei de elemente salvate în Microsoft Office. Folderul se va afișa sub legenda

6. Pentru a fixa un dosar care este absent în listă, deschideți oricare dintre fișierele sale. Acest pas va adăuga folderul în lista de foldere recent deschise.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(17 din 29 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?