Situatie
Backup
Deschideți un browser web, introduceți adresa IP a interfeței iLO și accesați interfața web de administrare.Pe ecranul de prompt, introduceți informațiile administrative de login.
Informații implicite de acces din fabrică:
- Utilizator: Administrator
- Parolă: Disponibilă pe eticheta de informații de pe serverul dumneavoastră
După o autentificare reușită, va fi afișat meniul administrativ. În funcție de versiunea iLO, meniul poate fi ușor diferit.
- Uitați-va după un meniu similar cu Informații iLO (sau similar) și selectați opțiunea de Diagnosticare (sau similar).
- Pe ecranul de Diagnosticare (sau similar), faceți clic pe butonul Resetare pentru a reporni interfața iLO.
Important: Această acțiune va reporni doar interfața iLO, nu și serverul HP.
Așteptați câteva minute ca interfața HP iLO să redevină activă. De obicei durează 2-5 minute pentru ca repornirea iLO să se finalizeze complet.
Leave A Comment?