Situatie
Dacă aveți probleme cu auzirea componentei audio în Teams, probabil că de vina este microfonul.
Solutie
Pasi de urmat
Căutare actualizări
Dacă aveți probleme cu auzirea sunetului de la microfon, mai întâi asigurați-vă că aveți cea mai recentă actualizare Windows sau actualizarea Mac OS și versiunea Teams aplicației instalată. Pentru a căuta actualizări în Teams, accesați imaginea dvs. de profil din colțul din dreapta sus al aplicației Teams și selectați Căutați actualizări. Actualizările se instalează de obicei în fundal, dacă sunt disponibile.
Verificați dacă microfonul dvs. este în uz
Pentru a vă asigura că puteți utiliza microfonul în Teams:
- Închideți toate celelalte aplicații care ar putea utiliza microfonul (de exemplu, Skype sau FaceTime).
- Dacă utilizați un microfon extern, încercați să îl deconectați și să-l conectați din nou.
- Adesea puteți economisi timp și efort, repornând dispozitivul.
Efectuarea unui apel de test vă poate spune dacă microfonul funcționează corect.
Pentru a efectua un apel de test, selectați-vă fotografia de profil, apoi alegeți Setări > Dispozitive. Apoi selectați Efectuați un apel de test sub Dispozitive audio.
Într-un apel de test, veți vedea cum funcționează microfonul, difuzorul și camera. Urmați instrucțiunile de la Test Call Bot și înregistrați un mesaj scurt. Mesajul va fi redat pentru dvs. După aceea, veți obține un rezumat al apelului de test și veți putea să accesați setările dispozitivului pentru a face modificări.
Note:
- Caracteristica de apel de test este disponibilă momentan doar în limba engleză. Limbi suplimentare vor fi disponibile în curând.
- Vom șterge înregistrarea testului imediat după apel. Acesta nu va fi păstrat sau utilizat de Microsoft.
-
Caracteristica de apel de test nu este disponibilă în prezent Teams pe web.
Verificați permisiunile pentru aplicații
- Deschideți secțiunea Setări
- Sub Confidențialitate, selectați Microfon
- Asigurați-vă că setarea pentru Acces microfon pentru acest dispozitiv este activată
- Dacă setarea este deja activată, dezactivați setarea și activați-o din nou
- Închideți toate aplicațiile și reporniți dispozitivul.
Leave A Comment?