Rezolvare eroare Outlook-0x800ccc78

Configurare noua (How To)

Situatie

Eroarea 0x800ccc78 apare de obicei in momentul in care incercam sa trimitem un e-mail.

In majoritatea  situatiilor eroarea este cauzata de setările sistemului  configurate greșit.

Solutie

Eroarea 0x800ccc78 apare, de obicei, in momentul in care incercam sa trimitem un e-mail.

  1. In majoritatea  situatiilor eroarea este cauzata de setările sistemului  configurate greșit.

  1. Faceți click pe “Instrumente (Tools) ” apoi “Setările contului (Account settings)”.

  1. Selectați fila “Email ” din “Setările contului”. După ce faceți click pe “Setări cont”, o casetă mică cu mai multe file ar trebui să apară. Alege “email. ” Contul dvs.  de e-mail ar trebui sa apara.

  1. Alegeți “Mai multe setări(More Settings) ” din colțul din dreapta jos, apoi faceți click pe “Outgoing. ” “Mai multe setări” vor lansa o altă fereastră mai mică, cu mai multe file în partea de sus. Faceți click pe “Outgoing” pentru a ajunge la dreptul de setare:

  1. Asigurați-vă că setările de ieșire (outgoing) sunt corecte. Există două parti care sunt importante și ambele trebuie să fie verificate pentru ca Outlook să funcționeze corect.

Bifați caseta etichetată:  “Serverul meu de expediere (SMTP) necesită autentificare. (My outgoing server SMTP requires authentication )”

Faceți click pe eticheta:  “Utilizați aceleași setări ca serverul meu de primire a corespondenței. (Use same settings as my incoming mail server”.

  1. Faceți click pe “OK ” pentru a părăsi setările și a reveni la e-mail. Faceți click pe “Finish ” pentru a închide celelalte setări, apoi  “Close ” pentru a ieși din setările de cont.

  1. Reporniți Outlook și încercați să trimiteți un mesaj.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 12 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?