Situatie
Daca ai Windows 8, 8.1, 10 sau alte versiuni peste Windows 7, este posibil ca pe anumite calculatoare sa ai erorile din acest articol.
Solutie
Daca aveti Windows 8 sau versiuni mai recente, exista probabilitata sa aveti cateva dificultati (doar anumiti utilizatori reclama urmatoarele erori ). In acest articol vom discuta aceste situatii.
De asemenea, e posibil sa nu funcționeze programul de asistență prin remote acces introdus în SAGA.
Dacă intrați în SAGA la “Ajutor” – ‘”Remote acces”, iar de acolo porniți programul de asistență remote, este posibil ca în Windows 8 să intampinati această eroare:
![]()
Situatie în care apăsați No și în ecranul următor veti fi promptat cu eroarea aceasta, în care ID-ul dumneavoastră nu va fi generat
![]()
Solutie:
1. Închideți fereastra “Ammyy Admin v2.13” și deschideți “File explorer” ( Win+E ). Localizați folderul în care este instalat SAGA (de regulă C:SAGA C.3.0) și localizați fișierul saga_remote.exe, click dreapta al mouse-ului. În meniul ce vă apare dați click pe “Properties”:
2. În fereastra ce vă apare și arată ca cea de mai jos, Selecteaza “Compatibility” (Compatibilitate)
![]()
3. Veți ajunge în pagina “Compatibility” (Compatibilitate). Bifați opțiunea “Run this program in compatibility mode for” și alegeți din lista “Windows XP (Service Pack 3)”, apoi “Apply”, “Ok”
![]()
Acum, dacă veți reintra în meniul “Ajutor” din SAGA și veți alege “Remote acces”, programul va porni corect și se va genera și id-ul calculatorului dumneavoastră. Fara acest id nu se poate rula programul de asistenta.
