Situatie
Ce este Serviciul PayPal?
PayPal le permite persoanelor fizice și juridice să trimită și să primească bani electronici online. De asemenea, furnizează și alte servicii financiare și asociate. Aceste servicii sunt denumite, în mod colectiv, „Serviciul”. Puteți folosi Serviciul pentru a face plăți într-o singură tranșă sau unice sau puteți deschide un cont la noi, ceea ce vă va ajuta să faceți plățile mai ușor, vă va permite să primiți plăți, nu doar să le trimiteți și vă va oferi mai multe funcționalități și o mai bună evidență a plăților.
De ce aveți nevoie pentru a utiliza Serviciul?
Pentru a utiliza Serviciul aveți nevoie doar de:
- Un computer, un smartphone (cum ar fi un Apple iPhone sau un telefon Android sau Windows) sau o tabletă (cum ar fi un Apple iPad sau o tabletă Android sau Windows).
- O conexiune de date la internet. Serviciul PayPal nu va funcționa dacă computerul dvs. este offline.
Acestea sunt cerințele tehnologice. Cu cât dispozitivul și conexiunea de internet sunt mai performante, cu atât Serviciul va funcționa mai bine. În cazul în care dispozitivul dvs. are un virus sau o altă problemă de securitate, acest lucru poate afecta Serviciul și alte operațiuni de pe dispozitiv. Cel mai bine este să respectați toate recomandările de securitate de la producătorul dispozitivului și sistemului de operare și să folosiți protecție antivirus, dacă aceasta este recomandată pentru sistemul dvs. de operare.
Mențineți sistemul actualizat, în special sistemul de operare, browserul și software-ul antivirus. Aveți grijă când descărcați de pe internet: dacă nu cunoașteți și nu aveți încredere în sursa de descărcare, vă asumați riscul ca datele descărcate să fie dăunătoare.
Serviciul este folosit pentru bani, prin urmare, pentru ca PayPal să fie util, veți avea nevoie, de asemenea, de bani pe care să îi trimiteți sau să îi primiți. Serviciul vă va fi și mai util dacă aveți un cont bancar și/sau un card de debit sau credit. Serviciul este o facilitate care vă permite să folosiți aceste surse de finanțare (cont bancar și/sau card) online fără a fi nevoie să divulgați detaliile aferente, cu excepția noastră și a altor terți atent selecționați, menționați în Declarația noastră de confidențialitate. Serviciul este conceput să funcționeze împreună cu celelalte conturi bancare și carduri ale dvs., astfel încât acestea să fie mai ușor și mai sigur de utilizat online.
În anumite cazuri, puteți folosi Serviciul prin intermediul anumitor furnizori de servicii terți, cărora le permiteți să acționeze în numele dvs. (de exemplu, să inițieze anumite plăți sau să acceseze informații despre contul dvs. PayPal).
Backup
Deschiderea unui cont PayPal
Persoanele fizice și juridice pot deschide un cont PayPal. Pentru a deschide un cont la noi, trebuie:
- să fiți o persoană fizică (cu vârsta de cel puțin 18 ani) sau o persoană juridică ce poate încheia un contract cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic; și
- să finalizați procesul nostru de înscriere.
Ca parte a procesului nostru de înscriere, trebuie:
- să înregistrați o adresă de e-mail, care va avea și rolul de „Cod de utilizator”;
- să setați o parolă, pe care o vom utiliza pentru a vă conecta
- să acceptați Declarația de confidențialitate și acordul de utilizare, inclusiv documentele de politică incluse în acesta.
În timpul sau după procesul de înregistrare, puteți configura o sursă de finanțare în contul dvs. PayPal, care poate fi un cont bancar, un card de credit sau de debit, de pe care vom retrage fonduri ca să acoperim plățile pe care le efectuați din contul PayPal.
Solutie
Pasi de urmat
Finanțarea contului
Banii din contul dvs. PayPal sunt denumiți în termeni juridici „bani electronici”, recunoscuți în Spațiul Economic European ca o formă de bani care poate fi utilizată online. Puteți plăti fonduri din contul dvs. PayPal numai dacă aveți fonduri în cont; cu toate acestea, dacă trimiteți o plată fără fonduri în contul dvs. PayPal pentru a o acoperi, vom încerca să obținem automat fonduri din sursele dvs. de finanțare pentru a permite efectuarea plății.
Pentru a finanța un cont, trebuie:
- să obțineți bani electronici de la noi plătindu-ne o sumă echivalentă din sursa (sursele) dvs. de finanțare. Puteți face acest lucru manual, utilizând funcția Adaugă fonduri, disponibilă din interfața contului dvs. sau vom face noi acest lucru automat, după caz, pentru acoperirea plăților pe care ne transmiteți să le trimitem; sau
- să acceptați o plată PayPal care v-a fost trimisă de un alt utilizator PayPal.
Soldul din contul dvs. PayPal reprezintă suma de bani electronici disponibili pentru efectuarea plăților din contul dvs. Banii electronici reprezintă un echivalent în numerar, prin urmare legislația europeană interzice plata de dobânzi pentru banii electronici (articolul 12 din Directiva 2009/110/CE).
Trimiterea plăților
Pentru a trimite o plată din contul dvs. PayPal către un terț prin intermediul Serviciului, puteți face clic pe un buton de pe site-ul web al comerciantului (sau alt punct de vânzare online) pentru a plăti comerciantului respectiv sau, dacă beneficiarul nu are niciun site web sau buton de intermediere a plății, puteți pur și simplu folosi funcția Trimite bani din interfața contului și introduce adresa de e-mail a beneficiarului intenționat. În orice caz, atunci când inițiați trimiterea banilor, ne transmiteți să transferăm bani electronici din contul dvs. PayPal în contul PayPal al beneficiarului (consultați și „Cum știm că sunteți dvs.?” de mai jos). Dacă plata este acceptată de beneficiar (de obicei, se realizează automat), am finalizat transferul.
În unele cazuri, puteți autoriza un beneficiar să transmită în numele dvs. către PayPal instrucțiunea de a procesa ulterior o plată de la dvs. către respectivul beneficiar (aceste tipuri de plăți sunt denumite Plăți automate, Plăți preaprobate sau Plăți în baza unui acord de facturare). PayPal poate reține suma de plată ca fiind în așteptare în Contul dvs. de rezervă până când beneficiarul colectează plata.
În unele cazuri, puteți permite altui furnizor de servicii de plată autorizat să inițieze o plată către altcineva în numele dvs.
Fiecare cont nou are o limită inițială privind suma fondurilor pe care utilizatorul le poate trimite. Pentru a mări „limita de trimitere”, utilizatorul trebuie să verifice informațiile pe care ni le-a furnizat în legătură cu contul său. Limitele pot varia, la discreția noastră, până la valoarea maximă permisă de legislația împotriva spălării banilor, însă nu vă furnizăm posibilitatea de a modifica limita de trimitere. Tipul de informații necesare pentru procesul de verificare variază în funcție de unde locuiți și tipul de cont (Personal sau Business) pe care îl aveți. Vă vom solicita să verificați informațiile contului dvs. și vă vom explica cum să procedați.
Primirea plăților
După ce ați deschis contul PayPal, puteți primi o plată prin intermediul Serviciului, acceptând o plată de la un alt utilizator. De asemenea, vă putem permite să primiți o plată de la o persoană care nu are un cont PayPal. Acceptarea se realizează aproape întotdeauna automat; în mod normal, nu trebuie să faceți nimic pentru a accepta o plată.
Beneficiarul poate rambursa plățile sau, în unele cazuri, poate utiliza Serviciul pentru a refuza plățile trimise de un alt utilizator.
Dacă contul dvs. PayPal este nou, legile privind combaterea spălării banilor impun ca PayPal să limiteze suma de bani pe care o puteți primi, până când finalizați procesul de verificare a contului dvs. Vă vom solicita să vă verificați contul și vă vom explica cum să procedați la scurt timp după ce vă deschideți noul cont.
Monede
Dacă nu aveți sold în moneda pe care o trimiteți sau dacă retrageți o monedă care nu corespunde naționalității contului bancar care primește retragerea, în mod normal, Serviciul va face conversia fondurilor în moneda plății pe care o trimiteți sau a contului bancar care primește retragerea și va percepe un comision pentru conversie.
Puteți primi bani în oricare dintre monedele acceptate de Serviciu (enumerate mai sus). Dacă moneda pe care o primiți nu corespunde naționalității contului dvs. PayPal, Serviciul nu va face conversia monedei străine în cea națională până când nu transmiteți instrucțiuni în acest sens, nu retrageți fondurile în contul dvs. bancar sau nu le trimiteți în altă monedă.
Retragerea fondurilor (recuperarea banilor electronici)
În cazul în care contul dvs. are un sold pozitiv, ne puteți solicita în orice moment să retragem fonduri din contul dvs. către un cont bancar înregistrat ca sursă de finanțare în contul dvs. PayPal (sau, rareori, către o sursă de finanțare prin card). O astfel de instrucțiune este, în mod normal, transmisă prin utilizarea funcției de retragere din interfața contului. În termeni juridici, o retragere dintr-un cont PayPal într-un cont bancar reprezintă o revendicare de bani electronici.
În condiții normale, vom finaliza retragerea din contul dvs. de îndată ce sistemele de plăți de care dispunem ne permit acest lucru (ceea ce poate însemna în termen de 1 zi lucrătoare) după finalizarea oricăror verificări pe care le solicităm în mod rezonabil pentru prevenirea spălării banilor și a fraudelor sau pentru confirmarea identității dvs. și a accesului dvs. la contul bancar utilizat pentru retragere.
În cazul în care contul dvs. PayPal este nou, legile de prevenire a spălării banilor impun ca PayPal să limiteze suma pe care o puteți retrage. Puteți elimina limita prin finalizarea procesului de verificare pentru noul dvs. cont. PayPal vă va solicita să finalizați acest proces și vă va explica cum să procedați la scurt timp după ce vă deschideți noul cont.
Puteți păstra fonduri în contul dvs. PayPal atât timp cât vă doriți. Nu vă percepem comisioane pentru păstrarea banilor în contul dvs. PayPal, dar nici nu vă plătim dobândă, deoarece aceasta este interzisă în cazul banilor electronici.
Comisioane
PayPal nu percepe comisioane pentru trimiterea banilor prin intermediul Serviciului [cu excepția cazului în care este necesar un schimb valutar sau dacă plata este trimisă prin intermediul serviciului nostru Plăți în masă sau dacă expeditorul plătește comisionul pentru trimiterea unei plăți în cadrul unei tranzacții personale (și nu comerciale)].
PayPal percepe comisioane când se produc anumite evenimente, precum:
- primirea plăților pentru tranzacții comerciale (tarifele variază în funcție, spre exemplu, de locația expeditorului și a destinatarului);
- schimbul valutar (consultați secțiunea Monede de mai sus);
- procesarea recuperării plății de către expeditorul unei plăți pe care o primiți;
- efectuarea unei retrageri de fonduri (în unele țări);
- folosirea anumitor servicii opționale, precum Plăți în masă sau PayPal Credit.
Leave A Comment?