Depanarea problemelor cu Windows Hello Windows 11

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă aveți probleme cu conectarea la dispozitivul Windows 11 cu Windows Hello, iată câteva lucruri pe care să le încercați.

Solutie

Pasi de urmat
Căutați actualizări

Verificarea Windows a actualizărilor poate remedia problemele pe care le aveți cu Windows Hello. Selectați StartSetăriWindows ActualizareCăutați actualizări. Instalați toate actualizările de care aveți nevoie. Poate fi necesar să reporniți dispozitivul. Apoi încercați să vă conectați utilizând Windows Hello nou.

Notă: Dacă ați configurat mai multe metode de conectare, cum ar fi o parolă, un cod PIN și Windows Hello, Windows va afișa aceste opțiuni în ecranul de conectare. Selectați opțiunea pe care doriți să o utilizați pentru a vă conecta.

  • Windows Hello nu mă recunoaște sau primesc un mesaj de eroare când încerc să mă conectez

Dacă fața sau amprenta dvs. nu s-a scanat corect sau dacă folosiți degetul incorect pentru a vă conecta, veți primi un mesaj de eroare atunci când încercați să vă conectați utilizând Windows Hello. Dacă se întâmplă acest lucru, conectați-vă cu un cod PIN sau o parolă, apoi configurați-Windows Hello nou.

Dacă obțineți un mesaj de eroare care spune Nu v-am putut recunoaște. Conectați-vă cu codul PIN atunci când încercați să vă conectați cu Windows Hello, urmați pașii de mai jos pentru a îmbunătăți recunoașterea. Acest mesaj de eroare poate apărea dacă purtați ochelari și nu v-a configurat recunoașterea feței pentru a vă recunoaște atât cu, cât și fără ochelari. Acest lucru poate apărea și dacă dispozitivul a fost mutat și condițiile de luminozitate sunt semnificativ diferite în noua locație.

Pentru a îmbunătăți recunoașterea, selectați StartSetăriAccounts(Conturi> Opțiuni de conectare > Recunoaștere facială (Windows Hello), apoi selectați Îmbunătățiți recunoașterea.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(4 din 12 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?