Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -6 879 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (8 din 22 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare Maintenance and troubleshooting of mobile terminals’ applications’ functionality 1 External/secondary monitor not working (in Windows) – possible reasons -2 Cum cream un folder nou folosind comanda md in Command Prompt -1 Accesarea aplicatiei Magnifier folosind Run in Windows 10 0 Cum deblocati Windows 11 pentru performanță optimă -2 How to manually delete temporary files on Windows -1 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. + 9 = eleven
Leave A Comment?