Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -3 775 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (7 din 17 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare Reducerea temperaturii mediului de stocare principal (SSD) (in Windows) -1 Several rare types of boot problems and their solutions -1 Refresh your location services on your iPhone -2 Check the app’s location permissions on your iPhone -3 Fix: “Location Not Available” in iMessage -1 How to check spelling before sending a message in office Outlook 2 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. 7 − two =
Leave A Comment?