Creeaza backup sistem windows prin comanda PowerShell

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru a crea rapid un backup al sistemului poti folosi comanda in PowerShell, pentru asta vei avea nevoie de un hdd extern conectat sau un folder share-uit din retea.

 

Solutie

Pasi de urmat

1

Trebuie sa deschizi o fereastra PowerShell cu drepturi de administrator, prin click dreapta pe “Windows PowerShell” si select “Run as administrator”


În fereastra PowerShell, executa urmatoarea comanda pentru a crea un backup al partitiei C pe cealalta partitie E (care in exemplul nostru este partitia de pe hdd extern)

wbAdmin start backup -backupTarget:E: -include:C: -allCritical -quiet

apoi “Enter”

Daca vrei ca backup-ul sa fie creat in retea, intr-un drive share-uit in retea, introdu urmatoarea comanda :

wbAdmin start backup -backupTarget:ComputerFolder -include:C: -allCritical -quiet

 

unde “Computer” este inlocuit cu numele pc-ului din retea (ex : diskstation), iar “Folder” cu numele directorului (ex : music).

2a

“Enter” executa comanda de backup

2

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(19 din 49 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?