Cum aflați utilizatorii inactivi în Office 365

Configurare noua (How To)

Situatie

În general, există două criterii pentru identificarea utilizatorilor inactivi Office 365:

  • Contul de utilizator nu s-a conectat într-o perioadă specificată.
  • Contul de utilizator nu a avut activități înregistrate în Exchange Online, SharePoint Online, Yammer, Teams și OneDrive, într-o anumită perioadă.

Perioada în care conturile sunt considerate inactive este subiectivă. Ar putea fi ultimele 30 de zile, 90 de zile etc. Organizația sau administratorii organizatiei trebuie să fie cei care să nominalizeze perioada optimă de inactivitate.

Găsiți data ultimei logări în Office 365 utilizând Microsoft Entra Admin Center în funcție de Sign in Sessions valid from date time

1. Conectați-vă la Microsoft Entra și navigați la Identity → Users → All users;

2. Intrati pe Manage view → Edit columns;

3. Personalizați coloanele, asigurați-vă de faptul că si coloana “Sign in sessions valid from date time” este vizibilă și apasati pe Save.

4. Acum aveți o listă cu toate datele de logare de-a lungul timpului. Selectati “Download users”, introduceți numele fișierului pentru a genera fișierul CSV cu raportul privind timpul de logare al utilizatorilor și selectați Start.

5. În bara verticală de meniu din stânga, selectați “Bulk operation results” și selectați raportul din listă. Rețineți că starea trebuie să fie “Completed” înainte de a descărca raportul.

Solutie

Găsiți utilizatori inactivi în Office 365 utilizând Microsoft 365 Admin Center după data ultimei activități

Ca și în cazul metodei anterioare, puteți găsi utilizatori inactivi cu ajutorul datei ultimei lor activități. Datele pot fi găsite în rapoartele de utilizare. Iată cum:

1. Conectați-vă la Centrul de administrare Microsoft 365

2. Navigați la Reports → Usage → Microsoft 365 apps/Exchange/Sharepoint etc. → Active Users. Selectați perioada de raportare, cum ar fi “Past 30 days”. Astfel, vor fi afișate jurnalele de activitate din ultimele 30 de zile.

3. Aici puteți afla ce utilizatori au licențe alocate, dar nu au avut nicio activitate în perioada de raportare specificată.

4. De asemenea, puteți exporta acest raport selectând butonul Export și descărcând fișierul CSV rezultat.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(12 din 28 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?