Situatie
Dacă vezi o pictogramă iPhone de culoare roșie pe dispozitivul Apple Watch sau încerci să asociezi dispozitivele și nu găsești pictograma, încearcă din nou să conectezi dispozitivele.
Dacă în continuare dispozitivul Apple Watch nu se poate conecta, disociază dispozitivele, apoi asociază-le din nou:
Dacă nu primești notificări, mesaje sau apeluri pe dispozitivul Apple Watch, este posibil ca dispozitivele Apple Watch și iPhone să nu fie conectate. Când dispozitivele tale se deconectează, pe cadranul ceasului apare sau . Poți să verifici conexiunea și în centrul de control. Atunci când dispozitivul Apple Watch se conectează din nou, apare
Solutie
Pasi de urmat
Pe dispozitivul Apple Watch, atinge Configurări > General > Resetați > Ștergeți conținutul și configurările.
Pe dispozitivul iPhone, deschide aplicația Apple Watch, atinge fila Ceasul dvs., apoi atinge cadranul ceasului în partea de sus a ecranului. Atinge de lângă ceasul pentru care vrei să anulezi asocierea, după care atinge Disociați Apple Watch-ul. Atinge din nou pentru confirmare.
Menține apropiate dispozitivul Apple Watch și dispozitivul iPhone asociat pentru a te asigura că sunt în zona de acoperire.
Pe dispozitivul iPhone, asigură-te că modul Avion este dezactivat și că opțiunile de conectivitate Wi-Fi și Bluetooth sunt activate. Pentru verificare, glisează în sus pentru a deschide centrul de control.
Leave A Comment?