Situatie
Este nevoie de crearea unui cuprins in Google Drive..
Backup
Nu este necesar.
Solutie
Cum se creează un cuprins în Documente Google
Plasați punctul de inserare în documentul în care doriți să includeti conținutul. De obicei, tabelele de conținut apar după titlul inițial, dar înainte de introducerea corpului documentului.
Dați clic pe “Inserați”, indicați spre “Cuprins”, apoi faceți clic pe oricare dintre cele două opțiuni furnizate. Prima opțiune este un tabel de conținut simplu, cu numere în partea dreaptă. A doua opțiune nu utilizează numere de pagini, ci inserează hiperlegături care se înscriu în secțiunea menționată. Primul este destinat documentelor pe care le imprimați, cel de-al doilea pentru ca documentele să fie vizualizate online.
Rețineți că, pentru a crea un tabel de conținut generat automat, care face legătura cu anumite secțiuni ale documentului dvs., trebuie să formatați fiecare capitol sau titlu utilizând stilurile capului built-in Google Docs. Aceasta permite Docs-ului să știe cum să populeze tabelele care adaugă linkuri.
Fiecare stil de rubrică este tratat ușor în cuprins. De exemplu, stilul de titlu 1 indică o intrare de nivel superior în cuprins. Titlurile care utilizează stilul de rubrică 2 sunt considerate subsecțiuni și apar indreptate în stilul precedent de titlu 1 din tabel. Rubrica 3 este o subsecțiune a rubricii 2 și așa mai departe.
Dacă schimbați rubricile (adăugați, eliminați sau modificați doar textul), puteți actualiza conținutul dvs. pentru a reflecta aceste modificări făcând clic pe cuprinsul din corpul documentului și apoi făcând clic pe “Actualizați conținutul” (care arata ca un buton Refresh).
Pentru a șterge un cuprins, faceți clic dreapta pe el și selectați “Ștergeți conținutul”.
Leave A Comment?