Situatie
După ce instalați fie actualizările pentru Microsoft Office 2016 sau Office 2013, este posibil să întâmpinați situații neplăcute cu aplicația Skype for Business 2016, Lync 2013, Outlook 2016 sau Outlook 2013. Se restartează singure, nu răspund comenzilor, se blochează etc.
Simptome
Putem depista erorile în Event Log, care ne sugerează cauza problemei apărute.
Log Name: Application
Source: Application Error
Date: date time
Event ID: 1000
Task Category: Application Crashing Events
Level: Error
Keywords: Classic
User: N/A
Description:
Faulting application name: lync.exe, version: 15.0.4805.1000, time stamp: 0x56b99a83
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x16aeb4e8
Faulting process id: 0x13f4
Faulting application start time: 0x01d195c6a5a21379
Faulting application path: C:Program Files(x86)Microsoft OfficeOffice15lync.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: report_ID
Faulting package full name: %14
Faulting package-relative application ID: %15
Solutie
Pasi de urmat
a)Goliți memoria cache Lync, ștergând folderul SIP și fișierele din folderul Tracing
b)Dezinstalați actualizarea KB4018326, dacă provoacă probleme.
c)Instalați cele mai recente actualizări în Outlook și Office 2016, pentru a vedea dacă există corecții noi.
- Deschideți orice aplicație Office, cum ar fi Outlook.
- Faceți clic pe Fișier, apoi pe Cont Office sau Cont.
- Vedeți versiunea care este listată în Actualizări Office.
Dacă versiunea nu este la 15.0.4815.1002 sau o versiune ulterioară, faceți clic pe Opțiuni actualizare, apoi pe Actualizare acum.
În fereastra cmd:
cd %programfiles%Microsoft Office 15ClientX64
officec2rclient.exe /update user updatetoversion=15.0.4805.1003
Când apare caseta de dialog repair, faceți clic pe Online Repair.
Faceți clic pe Repair, apoi pe Repair again.
Leave A Comment?