Cum rezolvi eroarea: “SOLIDWORKS Activation Transaction Failed: Activation Count Exceeded”

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Dacă vreodata întâlnești mesajul de eroare: „Activation Transaction Failed: Activation Count Exceeded”- licența ta de SOLIDWORKS este activată în altă parte și cele mai comune cauze ar fi următoarele:

Solutie

Pasi de urmat
  • Dacă suspectezi că licența este încă activată în altă parte

Accesează PC-ul pe care crezi că este licența activată și dezactivează licența. Această operațiune se efectuează din SOLIDWORKS, meniul „Help –> „Deactivate License”.

Dacă nu ești sigur unde este licența activată, poți verifica licența serial tot din SOLIDWORKS, meniul „Help” –> „About SOLIDWORKS” –> „Show Serial Number

  • Dacă ai efectuat modificări hardware la PC sau la sistemul de operare

Dacă nu ai dezactivat licența înainte de a efectua acest proces, SOLIDWORKS nu va mai recunoaște PC-ul și trebuie să contactezi reseller-ul SOLIDWORKS pentru ajutor.

  • Ai un PC nou

Dacă nu ai dezactivat licența înainte de ștergerea PC-ului inițial, licența de SOLIDWORKS rămâne activată pe PC-ul inițial. Pentru a remedia problema trebuie să contactezi reseller-ul de SOLIDWORKS.

  • Transferul de licență nu s-a efectuat corect ultima oară

Încearcă și dezactivează licența din nou, dacă poți, cel mai probabil au fost probleme de conexiune cu serverul SOLIDWORKS. De asemenea, asigură-te că faci acest procedeu după cea mai recentă versiune de SOLIDWORKS instalată.

Dacă ai trecut peste toate erorile sau nu ai avut parte deloc, mesajul că licența s-a activat este urmatorul:

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 20 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?