Situatie
Dacă vreodata întâlnești mesajul de eroare: „Activation Transaction Failed: Activation Count Exceeded”- licența ta de SOLIDWORKS este activată în altă parte și cele mai comune cauze ar fi următoarele:
Solutie
Pasi de urmat
- Dacă suspectezi că licența este încă activată în altă parte
Accesează PC-ul pe care crezi că este licența activată și dezactivează licența. Această operațiune se efectuează din SOLIDWORKS, meniul „Help” –> „Deactivate License”.
Dacă nu ești sigur unde este licența activată, poți verifica licența serial tot din SOLIDWORKS, meniul „Help” –> „About SOLIDWORKS” –> „Show Serial Number”
- Dacă ai efectuat modificări hardware la PC sau la sistemul de operare
Dacă nu ai dezactivat licența înainte de a efectua acest proces, SOLIDWORKS nu va mai recunoaște PC-ul și trebuie să contactezi reseller-ul SOLIDWORKS pentru ajutor.
- Ai un PC nou
Dacă nu ai dezactivat licența înainte de ștergerea PC-ului inițial, licența de SOLIDWORKS rămâne activată pe PC-ul inițial. Pentru a remedia problema trebuie să contactezi reseller-ul de SOLIDWORKS.
- Transferul de licență nu s-a efectuat corect ultima oară
Încearcă și dezactivează licența din nou, dacă poți, cel mai probabil au fost probleme de conexiune cu serverul SOLIDWORKS. De asemenea, asigură-te că faci acest procedeu după cea mai recentă versiune de SOLIDWORKS instalată.
Dacă ai trecut peste toate erorile sau nu ai avut parte deloc, mesajul că licența s-a activat este urmatorul:
Leave A Comment?