Cum să creați un șablon de foi Google

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă te gândești să creezi același contur al foilor de calcul din nou și din nou în foile de calcul Google, poți economisi timp masiv dacă creezi un șablon. Vă vom parcurge procesul pas cu pas.

Google Sheets are o selecție largă de șabloane din care puteți alege, dar este posibil ca niciunul dintre acestea să nu îndeplinească cerințele dvs. specifice. Dacă doriți să creați un șablon personalizat pe care îl puteți utiliza ori de câte ori aveți nevoie, există un cerc de lucru pe care îl puteți utiliza pentru a începe.

Backup

În primul rând, declanșează-ți browserul și îndreaptă-te către foile Google. Deschideți o foaie de calcul goală, o foaie de calcul creată anterior sau unul dintre șabloanele Google.

Acum faceți click pe numele de fișier din partea de sus a foii și redenumiți-l în ceva care include cuvântul „șablon”. Apăsați Enter când ați terminat pentru a salva modificările.

Apoi, faceți click pe pictograma folderului de lângă numele fișierului, apoi selectați pictograma „Folder nou” pentru a crea un nou folder pentru șabloanele dvs. Fișiere Google.

Tastați un nume pentru noul dosar și faceți click pe marcajul de validare pentru al crea.

Faceți click pe „Mutați aici” pentru a salva șablonul în noul dvs. director de șabloane Google Foi.

Acest folder poate fi acum noua casă pentru orice șabloane viitoare pe care le creați. Aceasta este, de asemenea, o modalitate excelentă de a păstra totul în unitatea dvs. Google organizată perfect și ușor de găsit pentru oricine face parte din echipa ta.

Când trebuie să faceți o copie a oricărui șablon, accesați Google Drive, găsiți folderul pe care tocmai l-ați creat pentru șabloane și faceți dublu clic pe acesta.

Deoarece acesta este un fișier șablon pe care intenționați să îl utilizați de mai multe ori, ar trebui să faceți mai întâi o copie a acestuia înainte de a începe să editați sau să adăugați informații la acesta. Pentru a face acest lucru, faceți click dreapta pe șablon și selectați „Efectuați o copie” pentru a copia fișierul.

Copia șablonului dvs. se salvează în folderul curent cu prefixul „Copiere de.” De aici, puteți face dublu clic pe fișier pentru al deschide, redenumi sau muta în alt dosar.

Dacă deschideți documentul sau cineva vă trimite un fișier șablon, faceți clic pe File> Make a Copy pentru a copia șablonul în Drive.

Denumiți fișierul, alegeți o locație pentru acesta în unitatea dvs., apoi faceți clic pe „OK” pentru a-l salva.

Cam despre asta e! Dacă doriți să partajați șablonul cu alți membri ai echipei, puteți crea un link „Faceți o copie” și le puteți trimite într-un e-mail sau îl puteți împărtăși printr-un link partajabil.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(4 din 25 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?