Cum se rezolva eroarea de expediere / primire Outlook 0x800CCC92

Este posibil să primiți eroarea Outlook 0x800CCC92 când faceți clic pe meniul Trimitere / primire. Această eroare poate apărea, de asemenea, când Outlook încearcă să acceseze serverul pentru sincronizare. Următorul mesaj de eroare poate apărea în Outlook.

“Trimiterea și primirea erorilor raportate 0x800CCC92: Serverul dvs. de e-mail a respins datele de conectare. Verificați numele de utilizator și parola în proprietățile contului “.
Aceasta este cea mai frecventă eroare pe care majoritatea utilizatorilor Outlook le întâlnesc în utilizarea zilnică. Remedierea acestei erori nu este greu și oricine poate rezolva această problemă prin ajustarea următoarelor setări în Outlook. Aici, în acest articol, vă voi spune motivul și soluția acestei probleme.

Acest mesaj de eroare arată în mod clar că există o problemă în numele de utilizator și parola. Deci, pot exista următoarele circumstanțe care blochează vizualizarea de la accesarea serverului de e-mail.

-Numele de utilizator sau parola incorectă
-Peste antetul PST corupt
-Contul dvs. de e-mail este suspendat
-Paravanul de protecție blochează conexiunile
-Trebuie să existe un virus sau un troian în e-mail sau atașamente Outlook
-Conectare necorespunzătoare la rețea
-Lipsesc fișiere de sistem precum dll, exe, sys, ocx, inf etc.

[mai mult...]

Remove a password from an Outlook *.pst file

When you add a password to a pst file, every time you start Outlook, a dialog box will ask you for the password. Once you enter the password, the contents of the pst will be accessible to anyone who uses your computer while Outlook is open.

If you know the password but are tired of using it, you can remove it or change it and save it to your password list.

[mai mult...]