Office 365

Configureaza reguli mail flow 3 Solutii

Configurarea acceptari in domeniu a E-mail 1 Solutii

Configurare filtru conexiune 1 Solutii

Configurare filtru Spam 2 Solutii

Configurare politica spam Outbound 1 Solutii

Configurare carantina Mail 1 Solutii

Configurare reguli MailFlow 3 Solutii

Efectuarea rutei unui mesaj 2 Solutii

Efectuarea rutei unor mesaje 4 Solutii

Configurare Remote Domain 1 Solutii

Configurare politica Individual Sharing 0 Solutii

Configurare MailFlow connector 1 Solutii

Configurarea Mobile Device Access Rule 3 Solutii

Modificarea status carantina dispozitiv 0 Solutii

Crearea unui folder public Mailbox 0 Solutii

Crearea unui folder public 0 Solutii

Crearea si configurarea Mailbox distribuit 2 Solutii

Depanare probleme MailFlow 4 Solutii

Configurare filtru Malware 0 Solutii

Configurare politica Organization Sharing 0 Solutii

Depanare probleme conexiune client 0 Solutii

Migrare mailbox din On-Premise Exchange 2 Solutii

Configurare Custom Domain 4 Solutii

Configurare cont nou E-mail 1 Solutii

Configurare Grup de Distributie 2 Solutii

Adaugarea unei adrese de email la un cont/grup 2 Solutii

Configurare External Contact 1 Solutii

Configurare Camera/Echipament Mailbox 1 Solutii

Configurare shared mailbox 2 Solutii

Migrare mailbox din On-Premise IMAP Server 0 Solutii

Configurare reguli de jurnal 0 Solutii

Configurare RBAC Admin Role 0 Solutii

Configurare RBAC User Role 0 Solutii

Configurare politica de personalizare Outlook Web App 6 Solutii

Activarea functiei de cautare e-discovery 0 Solutii

Efectuarea unui raport de audit pe mailbox 1 Solutii

Configurare politica de personalizare DLP si testare 1 Solutii

Configurare personalizata retention tag 0 Solutii

Configurare personalizata multiple retention tags 0 Solutii

Configurare External Contact 1 Solutii

Cum aflați utilizatorii inactivi în Office 365

În general, există două criterii pentru identificarea utilizatorilor inactivi Office 365:

  • Contul de utilizator nu s-a conectat într-o perioadă specificată.
  • Contul de utilizator nu a avut activități înregistrate în Exchange Online, SharePoint Online, Yammer, Teams și OneDrive, într-o anumită perioadă.

Perioada în care conturile sunt considerate inactive este subiectivă. Ar putea fi ultimele 30 de zile, 90 de zile etc. Organizația sau administratorii organizatiei trebuie să fie cei care să nominalizeze perioada optimă de inactivitate.

Găsiți data ultimei logări în Office 365 utilizând Microsoft Entra Admin Center în funcție de Sign in Sessions valid from date time

1. Conectați-vă la Microsoft Entra și navigați la Identity → Users → All users;

2. Intrati pe Manage view → Edit columns;

3. Personalizați coloanele, asigurați-vă de faptul că si coloana “Sign in sessions valid from date time” este vizibilă și apasati pe Save.

4. Acum aveți o listă cu toate datele de logare de-a lungul timpului. Selectati “Download users”, introduceți numele fișierului pentru a genera fișierul CSV cu raportul privind timpul de logare al utilizatorilor și selectați Start.

5. În bara verticală de meniu din stânga, selectați “Bulk operation results” și selectați raportul din listă. Rețineți că starea trebuie să fie “Completed” înainte de a descărca raportul.

[mai mult...]

Cum partajați dosarul de contacte Outlook?

Să presupunem că vine momentul de a crea o listă de contacte partajată care ar trebui să fie disponibilă pentru anumiți utilizatori din organizație.

Dosarul Contacts este un dosar încorporat în Exchange Server local și Microsoft 365.

Pasi:

1. Rulați clientul de Microsoft Outlook;

2. Apăsați click pe pictograma People din colțul din stânga jos;

3. Faceți clic pe butonul Share Contacts din Panoul de navigare;

4. Va apărea un nou formular de mesaj e-mail. Aici trebuie să specificați adresa de e-mail a utilizatorului cu care doriți să partajați folderul “Contacts”/”Contacte”;

5. Trebuie să alegeți una dintre cele două opțiuni din parametrii e-mailului:

Solicitați permisiunea de a vizualiza dosarul de contacte al destinatarului.
Permiteți destinatarului să vizualizeze dosarul dvs. de contacte;
Alegeti a 2-a optiune: “Permiteti destinatarului . . .”

6. Destinatarul va primi un e-mail cu un atașament care îi va permite să deschidă dosarul Contacte;

7. Contactele dvs. vor fi disponibile pentru Outlook și OWA în folderul Shared Contacts ale utilizatorului ales.

[mai mult...]

Ce facem în cazul în care e-mailurile nu ajung în arhiva după aplicarea politicii de păstrare

Conform Microsoft este nevoie de până la 7 zile pentru ca noua politică de păstrare să fie aplicată elementelor dintr-o căsuță poștală. După aplicarea politicii de retenție, observăm faptul că spațiul căsuței poștale a rămas la fel, mail-urile nu au fost mutate. Cauza cea mai comună este dată de faptul că este activat Retention Hold pe căsuțele poștale ale utilizatorilor, ceea ce nu permite ca mesajele să fie mutate în arhivă.

În situația în care sunt implicați mai mulți utilizatori, folosim pașii următori:

[mai mult...]

Cum copiezi mail-urile de pe un cont pe altul în Office365

Sunt scenarii unde este necesară copierea sau mutarea selectivă a mail-urilor de pe o căsuță poștală pe alta. Căsuța poștală sursă poate fi fie o căsuță poștală de utilizator, fie o căsuță poștală partajată (shared mailbox). Căsuța poștală de destinație poate fi, de asemenea, fie o căsuță poștală de utilizator, fie o căsuță poștală partajată(shared mailbox).

[mai mult...]