Servicii de e-mail

Office 365 152 Solutii

Sendmail 20 Solutii

Postfix 10 Solutii

PostfixAdmin 6 Solutii

Resetare parola 2 Solutii

Verificare mail queue 0 Solutii

Creare alias 0 Solutii

Altele 52 Solutii

Creare adresa mail fara drepturi de logare 0 Solutii

Configurari ISP 7 Solutii

Cpanel 19 Solutii

Fortare mail queue 0 Solutii

Gmail 26 Solutii

Exchange 195 Solutii

Adăugarea permisiunilor de calendar în Microsoft 365 și Exchange cu PowerShell

Gestionarea permisiunilor calendarului în Exchange

Calendarul într-o căsuță Microsoft 365 și Exchange Server este un dosar de sistem preconfigurat care este afișat într-o vizualizare specială a calendarului în Outlook sau OWA. Utilizatorii dintr-o organizație Exchange pot vizualiza, crea sau edita elemente în calendarele altor utilizatori dacă li s-a acordat permisiunea de a le accesa. În mod implicit, utilizatorii pot vizualiza doar informațiile Free/Busy în calendarele altor utilizatori.

Fiecare utilizator poate acorda și revoca permisiuni pentru calendarul său altor utilizatori din interfața clientului Outlook. Cu toate acestea, administratorul nu poate utiliza interfețele web Exchange Admin Center sau Microsoft 365 Admin Portal pentru a gestiona permisiunile calendarului utilizatorilor. Următoarele comenzi PowerShell pot fi utilizate pentru a gestiona permisiunile pentru Calendar(și alte foldere ale căsuței):

Get-MailboxFolderPermission – listează permisiunile curente pentru calendar;
Add-MailboxFolderPermission – acordă permisiuni de calendar unui utilizator sau grup;
Set-MailboxFolderPermission – modifică permisiunile existente;
Remove-MailboxFolderPermission – elimină permisiunile calendaristice;
Get-MailboxCalendarFolder – obține informații despre folderul calendarului.

[mai mult...]

Utilizarea politicii de retenție Office 365

Politicile de retenție Microsoft (Office 365) facilitează utilizatorului și administratorului curățarea și arhivarea elementelor din cutia poștală a unui utilizator pe Exchange Online. Politicile de retenție permit atribuirea automată a unei acțiuni de declanșare pentru un element după o anumită perioadă (de exemplu, mutarea elementului în Arhiva Online sau ștergerea sa permanentă).

Politicile de păstrare Microsoft 365 pot fi utilizate pentru a elimina automat din căsuța poștală a unui utilizator elementele de e-mail mai vechi de o dată specificată. În mod default, politicile de retenție se aplică folderelor Deleted Items și Junk Mail pentru a elimina automat elementele mai vechi de 30 de zile.

[mai mult...]

Cum aflați utilizatorii inactivi în Office 365

În general, există două criterii pentru identificarea utilizatorilor inactivi Office 365:

  • Contul de utilizator nu s-a conectat într-o perioadă specificată.
  • Contul de utilizator nu a avut activități înregistrate în Exchange Online, SharePoint Online, Yammer, Teams și OneDrive, într-o anumită perioadă.

Perioada în care conturile sunt considerate inactive este subiectivă. Ar putea fi ultimele 30 de zile, 90 de zile etc. Organizația sau administratorii organizatiei trebuie să fie cei care să nominalizeze perioada optimă de inactivitate.

Găsiți data ultimei logări în Office 365 utilizând Microsoft Entra Admin Center în funcție de Sign in Sessions valid from date time

1. Conectați-vă la Microsoft Entra și navigați la Identity → Users → All users;

2. Intrati pe Manage view → Edit columns;

3. Personalizați coloanele, asigurați-vă de faptul că si coloana “Sign in sessions valid from date time” este vizibilă și apasati pe Save.

4. Acum aveți o listă cu toate datele de logare de-a lungul timpului. Selectati “Download users”, introduceți numele fișierului pentru a genera fișierul CSV cu raportul privind timpul de logare al utilizatorilor și selectați Start.

5. În bara verticală de meniu din stânga, selectați “Bulk operation results” și selectați raportul din listă. Rețineți că starea trebuie să fie “Completed” înainte de a descărca raportul.

[mai mult...]

Cum partajați dosarul de contacte Outlook?

Să presupunem că vine momentul de a crea o listă de contacte partajată care ar trebui să fie disponibilă pentru anumiți utilizatori din organizație.

Dosarul Contacts este un dosar încorporat în Exchange Server local și Microsoft 365.

Pasi:

1. Rulați clientul de Microsoft Outlook;

2. Apăsați click pe pictograma People din colțul din stânga jos;

3. Faceți clic pe butonul Share Contacts din Panoul de navigare;

4. Va apărea un nou formular de mesaj e-mail. Aici trebuie să specificați adresa de e-mail a utilizatorului cu care doriți să partajați folderul “Contacts”/”Contacte”;

5. Trebuie să alegeți una dintre cele două opțiuni din parametrii e-mailului:

Solicitați permisiunea de a vizualiza dosarul de contacte al destinatarului.
Permiteți destinatarului să vizualizeze dosarul dvs. de contacte;
Alegeti a 2-a optiune: “Permiteti destinatarului . . .”

6. Destinatarul va primi un e-mail cu un atașament care îi va permite să deschidă dosarul Contacte;

7. Contactele dvs. vor fi disponibile pentru Outlook și OWA în folderul Shared Contacts ale utilizatorului ales.

[mai mult...]