Majoritatea conturilor de email sunt limitate la 100 de adrese pe mesaj. Cu alte cuvinte nu poți trimite la mai mult de 100 de persoane. Daca ai de facut un anunț sau de trimis un newsletter iar numărul de adrese este de ordinul sutelor sau chiar miilor poți folosi Outlook, Word-ul ți Excel-ul împreună pentru a-ți ușura munca. Mai mult, mesajele pot fi personalizate pentru fiecare persoană în parte.
De ce ai nevoie:
* Pachetul Microsoft Office 2007 sau 2010 instalat care să includă Word, Excel și Outlook.
* Sa ai emailul configurat în Microsoft Outlook
* Contul de email să permită trimiterea mesajelor către un număr nelimitat de adrese
De multe ori suntem in situația în care spațiul de stocare a email-urilor pe un server este limitat. O soluție pentru a scăpa de neplăcerile ștergerilor și arhivării manuale este folosirea addon-ului Awesome auto archive ce poate fi folosit cu Mozzila Thunderbird. Odată ce faci setările descrise mai jos problema spațiului în casuța de email e ca și rezolvată.
Daca lucrezi cu fisiere pdf si pentru asta ai nevoie de un utilitar care sa te ajute la management de fisiere multiple pdf, atunci solutia cea mai simpla si free este soft-ul “Pdf Sam”
Mai jos ai cateva detalii despre cum sa importi, sa exporti, sa adaugi multiple fisiere pdf si sa le combini intr-unul singur.