Configurare program

Cum se instalează TestDisk pe Linux Ubuntu/Debian RedHat/Centos și se recuperează fișierele șterse

În acest tutorial, voi folosi un server Ubuntu pentru a lucra, dar chiar dacă vă aflați pe orice altă distribuție, puteți urma aceeași pași. Singurul lucru care va fi diferit este managerul de pachete folosit pentru instalare.

Instalați TestDisk pe Linux

Pachetul testdisk este disponibil pe toate distribuțiile majore de Linux și poate fi descărcat cu ușurință folosind managerul de pachete implicit. Aici, am enumerat comenzile specifice distribuției pentru a instala testdisk pe Linux.

Instalați TestDisk pe Ubuntu/Debian

sudo apt update 
sudo apt -y install testdisk

Folosim managerul de pachete apt în loc de apt-get, deoarece acesta este noul manager de pachete pentru Ubuntu/Debian.

Instalați TestDisk pe Red Hat și CentOS 7

yum install epel-release
yum update
yum install testdisk

Instalați TestDisk pe Red Hat și CentOS 8

yum install https://dl.fedoraproject.org/pub/epel/epel-release-latest-8.noarch.rpm
yum update
yum install testdisk

De asemenea, trebuie să activați/instalați depozitul EPEL. Depozitul EPEL este un depozit suplimentar de pachete care oferă acces ușor la instalarea pachetelor pentru software-ul utilizat în mod obișnuit. Pentru a afla mai multe despre depozitul EPEL, vizitați pagina oficială .

Instalați TestDisk pe Arch Linux

sudo pacman -S testdisk

Instalați TestDisk pe Fedora

sudo dnf install testdisk

Acum că ați instalat utilitarul testdisk, este timpul să îl folosiți pentru a recupera fișierele sau partițiile șterse.Testdisk funcționează cu următoarele tipuri de partiții:

S-ar putea să nu fie nevoie să verificați tipul de partiție, deoarece lista de mai sus acoperă aproape toate tipurile de partiții majore. Dar dacă nu sunteți sigur, introduceți una dintre comenzi:

stat -f <partition>
df -T
fdisk -l

Oricare dintre comenzile de mai sus vă va oferi informații despre tipul sistemului de fișiere.

1. Pornirea TestDisk și configurarea unde rulează

În terminalul dvs., introduceți pur și simplu comanda testdiskpentru a rula utilitarul și veți fi întâmpinat cu promptul de mai jos. Puteți selecta unitatea de disc corespunzătoare pe care doriți să recuperați fișierele.

Dacă este prima dată când rulați acest utilitar, acesta vă va oferi opțiunea de a crea un fișier jurnal pe ecranul de bun venit. Puteți selecta să creați și să continuați cu valorile implicite. Următorul ecran vă solicită să selectați unitatea de disc/partiția:

2. Selectarea și analizarea partiției

După ce ați selectat partiția potrivită, vi se va cere să selectați tipul de partiție.

Ar trebui să selecteze automat tipul corect de partiție, dar dacă nu, asigurați-vă că selectați tipul corect. Odată ce ați terminat, vi se va oferi un meniu de opțiuni din care trebuie să continuăm cu „Analiza” pentru a căuta datele pierdute.

Puteți merge cu „Căutare rapidă” sau „Căutare mai profundă”, după cum se potrivește nevoilor dvs. și lăsați căutarea să ruleze până când a scanat toate inodul.

3. Scanarea partiției pentru fișiere șterse

Cu opțiunea selectată, veți fi întâmpinat cu ce partiție specifică doriți să scanați.

Selectați partiția corectă și lăsați utilitarul să scaneze întreaga unitate. În ceva timp, veți primi lista fișierelor din partiție. Când scanarea este în curs, veți vedea un ecran similar cu cel de mai jos.

Acum, odată ce progresul este finalizat, vă oferă opțiunea de a selecta partiția în care doriți să răsfoiți fișierele. Toate fișierele care sunt evidențiate în „roșu” sau orice culoare sau stil de text (pot fi, de asemenea, influențate de configurația terminalului) sunt fișierele care au fost recuperate de utilitarul TestDisk.

Pentru a restaura acele fișiere, apăsați pur și simplu litera "C"și vă va permite să copiați acel fișier și să-l lipiți într-un alt director în care doriți să-l restaurați.

[mai mult...]

Cum să remediati eroarea 0x800f0984 actualizare Windows

Ce cauzează eroarea de actualizare Windows 0x800f0984? 

Ar putea exista mai multe motive pentru această eroare de actualizare; unele dintre cele comune sunt menționate aici:

  • Fișiere de sistem corupte
  • Componente de actualizare Windows deteriorate
  • PC-ul dvs. are un plan de economisire a energiei
Ce pot face pentru a remedia eroarea de actualizare Windows 0x800f0984?
1. Rulați un instrument de depanare Windows 
  1. Apăsați WindowsI pentru a deschide aplicația Settings
  2. Accesați update & security
  3. Selectați troubleshoot din panoul din stânga și faceți click pe Aditionaltroubleshooters
  4. Acum selectați windows update și faceți click pe run the trobleshooter
  5. Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a finaliza procesul
2. Instalați manual actualizarea 
  1. Deschideți browserul preferat și vizitați secțiunea Windows 10 a site-ului web Microsoft
  2. Accesați cea mai recentă secțiune de actualizare Windows și faceți click pe Actualizare acum
  3. Actualizarea va fi descărcată. După ce ați terminat, faceți click dreapta pe fișier și selectați  Run as administrator
  4. Acum urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a instala actualizarea.
 Modificați planul de alimentare
  1. Accesați bara de căutare, tastați Control Panel și faceți click pe Open
  2. Selectați Large icons ca Vizualizare după și faceți click pe Power Options
  3. Faceți click pe Create a power plan
  4. Apoi, alege High Performance; sub Nume plan, introduceți un nume dacă doriți și faceți click pe Next
  5. Acum faceți click pe Create și veți avea un nou plan de alimentare. Încercați să actualizați Windows acum.
[mai mult...]

Cum să o remediați Eroare 0x0000142 in Outlook

Eroarea 0x00000142 apare atunci când încercați să deschideți oricare dintre aplicațiile legate de Microsoft Office . Ar putea fi Word sau Outlook.

Cum repar eroarea 0x0000142?

Înainte de a încerca soluțiile ușor complexe enumerate mai jos, aplicați următorii pași de bază:

  • Închideți toate instanțele Microsoft Office din Managerul de activități, apoi încercați să reporniți aplicația problematică.
  • Asigurați-vă că Suita Microsoft Office este actualizată.
  • Verificați că nu utilizați o versiune clonă sau piratată a suitei Office.
  • Rulați Office ca administrator.
  • Asigurați-vă că aveți suficient spațiu de memorie pe dispozitiv. Dacă nu, ștergeți unele aplicații sau fotografii pentru a elibera spațiu .
  • Rulați actualizarea Windows pentru a vă asigura că sistemul de operare și suita Office sunt compatibile.
  • Efectuați o scanare a sistemului rulând scanarea SFC .
  • Deconectați-vă de la contul Microsoft, reporniți computerul, apoi conectați-vă din nou.
1. Reporniți platforma Office Software Protection
  1. Apăsați tastele WindowsR pentru a deschide comanda Run
  2. Tastați service.msc în caseta de dialog și apăsați Enter
  3. Găsiți Office Software Protection Platform sau Software Protection, în funcție de versiunea dvs. de Windows și Office. Apoi, faceți click dreapta pe el și selectați Proprties
  4. Navigați la Startup type, faceți click pe meniul drop-down și selectați Automat
  5. Apăsați Start, apoi faceți click pe Apply și OK pentru a salva modificările
2. Reparați Microsoft Office
  1. Apăsați tastele WindowsR pentru a deschide comanda Run
  2. Tastați appwiz.cpl în caseta de dialog și apăsați Enter
  3. Selectați software-ul suita Microsoft Office. Apoi, faceți click pe butonul Modify pentru a deschide un utilitar de reparare pentru MS Office
  4. Selectați opțiunea Online repair și faceți click pe butonul Repaire
3. Porniți programul asociat în Safe Mode
  1. Apăsați pictograma Windows search , tastați outlook.exe /safe în bara de căutare și faceți click pe Open
    1. Încercați să deschideți din nou aplicația și verificați dacă problema persistă.
  2. Deoarece Outlook este aplicația Office asociată care a continuat să afișeze eroarea 0x0000142, am ales să o rulăm în modul sigur pentru a vedea dacă va funcționa.
Reinstalați Microsoft Office 
  1. Apăsați  tasta Windows, tastați control panel în bara de căutare și faceți click pe Open
  2. Faceți click pe uninstall  situat sub Programs
  3. Găsiți software-ul MS Office și faceți click pe uninstal pentru a elimina software-ul
  4. Reporniți Windows după ce ați dezinstalat MS Office
  5. Accesați site-ul Microsoft și descărcați MS Office.
[mai mult...]

How to add Weather to the lock screen on Windows 10 and 11

  • On Windows 10, go to Settings > Personalization > Lock Screen > Change the background to “Windows Spotlight” > Choose “Weather” as the app to display.
  • On Windows 11,  go to Settings > Personalization > Lock Screen > Choose “Weather” for the “Lock Screen Status” feature.

Weather on the Windows 11 lock screen

People love to check the weather. On your phone, smartwatch, or computer, it’s nice to have easy access to this information. Windows 10 and Windows 11 allow you to put the weather on the lock screen. It’s the first thing you see.

[mai mult...]

Zoom error code 10003

If you receive error code 10003 when installing Zoom, it may be due to a certificate issue on your device. If your device is managed by your organization’s IT department, it is recommended to reach out to them to fix this issue. You can also try the following troubleshooting steps to help resolve your issue.

[mai mult...]