Situatie
Asistența pentru concentrare (numită și Perioadă de liniște în versiunile anterioare de Windows 10) vă permite să evitați notificările care distrag atenția atunci când trebuie să rămâneți concentrat și este setată implicit să se activeze în mod automat în anumite condiții. Iată cum să activați sau să dezactivați Asistență pentru concentrare:
Solutie
Pasi de urmat
- Selectați pictograma Acțiuni pe bara de activități.
- Selectați Asistență pentru concentrare pentru a parcurge setările disponibile: Doar prioritate, Doar alarme sau Dezactivat. (Dacă nu vedeți dala Asistență pentru concentrare, poate fi necesar să selectați mai întâi Extindere.)
- De asemenea, setările caracteristicii Asistență pentru concentrare pot fi editate selectând Start , apoi selectând Setări > Sistem > Asistență pentru concentrare sau tastând Asistență pentru concentrare în bara de căutare și selectând Setări asistență pentru concentrare în lista de rezultate.
Selectați Start, apoi selectați Setări > Sistem > Asistență pentru concentrare sau tastați Asistență pentru concentrare în bara de căutare și selectați Setări Asistență pentru concentrare în lista de rezultate.
Leave A Comment?