Situatie
Iphone-ul dvs. nu se poate conecta la o retea de telefonie mobila si internet 3G / 4G LTE.
Simptome
Daca pe ecran apare “No Service” sau “Searching” parcurgeti urmatorii pasi:
Solutie
Pasi de urmat
Verificati zona de acoperire pentru a va asigura ca sunteti intr-o zona cu acoperire de retea celulara / date:
– asigurati-va ca traficul de date este activ ( verificati in meniul de setari iPhone: Settings -> Cellular);
– daca calatoriti in strainatate, asigurati-va ca dispozitivul este configurat pentru a accepta trafic date in roaming ( Settings -> Cellular -> Data Roaming).
Reporniti iPhone-ul dvs.
Opriti dispozitivul, apoi scoateti cartela SIM. In cazul in care cartela SIM este deteriorata, uzata / indoita si nu se mai incadreaza in tava SIM, contactati operatorul dvs. de telefonie. Introduceti SIM-ul la loc, apoi porniti iPhone-ul.
Incercati alta locatie ( daca este posibil, verificati daca alte dispozitive sunt capabile sa se conecteze la retea din aceeasi locatie cu dvs).
Contactati operatorul dvs. de telefonia pentru a verifica daca:
– contul dvs. mai este activ,
– exista intreruperi de servicii in zona dvs.
– dispozitivul dvs. nu este blocat la primirea serviciilor celulare si a fost setat cu planul de date corespunzator.
Actualizati iPhone-ul la cea mai recenta versiune de iOS. Daca tot nu se poate conecta la o retea de telefonie mobila, desi operatorul dvs. a confirmat ca nu este o problema de cont sau de retea, incercati restaurarea dispozitivului.
Daca va puteti conecta iPhone-ul la 3G, dar nu 4G LTE, asigurati-va ca dispozitivul este compatibil cu LTE. Verificati in meniul de setari iPhone: Settings -> Cellular -> Enable LTE.
Daca nici una dintre variantele prezentate mai sus nu functioneaza, trimiteti iPhone-ul in service autorizat Apple pentru diagnosticare avansata.
Leave A Comment?