Aplicatia Acronis Backup nu trimite raportul de backup din cont GMAIL

Configurare noua (How To)

Situatie

Aplicatia Acronis Backup nu trimte email-urile de confirmare a back-up-ului, se incearca utilizarea unui cont de GMAIL.

Solutie

  1. se deschide task-ul de back-up
  2. Acronis Backup sa trimita un raport prin email prin cont GMAIL
  3. la Backup Options>E-mail se va introduce la “E-Mail adress:” adresa unde doriti sa ajunga raport-ul, intre caracterele “<” si “>”. ex.: <aiciajunge@domeniulmeu.com>
  4. daca se doreste introducerea mai multor adrese pentru receptionarea raportului se va folosi ca separator caracterul ” ; “
  5. in campul “User name:” se va completa cu adresa de GMAIL folosita pentru raportare. ex: deaicipleaca@gmail.com
  6. 2Acronis Backup sa trimita un raport prin email prin cont GMAIL
  7. Restul setarilor se vor completa conform imaginilor atasate.

Spor,

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(12 din 44 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?