Aplicatia Acronis Backup nu trimite raportul de backup din cont GMAIL

Configurare noua (How To)

Situatie

Aplicatia Acronis Backup nu trimte email-urile de confirmare a back-up-ului, se incearca utilizarea unui cont de GMAIL.

Solutie

  1. se deschide task-ul de back-up
  2. Acronis Backup sa trimita un raport prin email prin cont GMAIL
  3. la Backup Options>E-mail se va introduce la “E-Mail adress:” adresa unde doriti sa ajunga raport-ul, intre caracterele “<” si “>”. ex.: <aiciajunge@domeniulmeu.com>
  4. daca se doreste introducerea mai multor adrese pentru receptionarea raportului se va folosi ca separator caracterul ” ; “
  5. in campul “User name:” se va completa cu adresa de GMAIL folosita pentru raportare. ex: deaicipleaca@gmail.com
  6. 2Acronis Backup sa trimita un raport prin email prin cont GMAIL
  7. Restul setarilor se vor completa conform imaginilor atasate.

Spor,

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 out of 7 people found this article helpful)

Despre Autor

Leave A Comment?