Situatie
Avem de facut backup la un calculator sau la mai multe calculatoare unde nu exista o solutie de backup.
Solutie
Se deschide un notepad, deoarece o sa facem un mic script care va copia ce vrem intr-un fisier sau pe server.
In notepad scriem in felul urmator:
@echo off
:: variablile
set drive=X:Backup (se seteaza drive ca scurtatura pentru x:backup((locul unde se va face backup)
set copiere=xcopy /s /c /d /e /h /i /r /y
echo ### Se copiaza My Documents…
%copiere% “%USERPROFILE%My Documents” “%drive%My Documents”
echo ### Se copiaza Favorites…
%bcopiere% “%USERPROFILE%Favorites” “%drive%Favorites”
echo ### Se copiaza email si address book (calea difera pentru fiecare versiune de outlook)
%copiere% “%USERPROFILE%Application DataMicrosoftAddress Book” “%drive%Address Book”
/s copiaza fisiere de sistem
/e copiaza directoare goale
/h copiaza fisiere ascunse
Daca vrem sa adaugam si alte fisiere trebuie sa scriem in felul urmator:
%copiere% "...sursa director..." "%drive%...destinatie..." pentru tot fisierul de users scriem asa:
%copiere% "%USERPROFILE%" "%drive%%UserName% - profil"
Leave A Comment?