Ce inseamna frauda: Card-Not-Present Fraud?Recomandari

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

Ce este frauda fără prezentarea cardului?

Frauda fără card sau frauda CNP este un tip de fraudă cu cardul de credit în care un infractor are numărul cardului, numele titularului contului, codul de securitate din trei cifre și adresa. Comerciantul procesează plata neautorizată deoarece nu se ocupă niciodată de cardul fizic în timpul tranzacției. Deoarece victima mai are cardul, în mod normal nu realizează că a avut loc activitatea neautorizată.

Definiție: Frauda fără card sau frauda CNP are loc atunci când un actor rău obține acces ilegal și folosește informații despre cardul de credit furat pentru a face achiziții printr-un canal de la distanță. Frauda fără card are loc de obicei online, dar se poate întâmpla prin orice canal la distanță, inclusiv prin telefon sau e-mail.

Cum să preveniți frauda CNP

Frauda prin lipsa cardului se bazează pe faptul că comercianții nu pot valida identitatea titularului de card. Prin urmare, prevenirea fraudei necesită punerea în aplicare a unor straturi de detectare și protecție, inclusiv:

  • Verificarea locației geografice a clientului
  • Validarea identității clientului
  • Se verifică adresa de facturare
  • Este necesar codul CVV
  • Analizând adresa IP utilizată
  • Folosind tehnologia securizată 3 Domain (3-D).
  • Utilizarea protocoalelor SSL
  • Analiza adreselor de e-mail
  • Încorporează autentificarea cu mai mulți factori

Datorită creșterii comerțului electronic, incidentele de fraudă cu cardul neprezent au depășit frauda cu cardul prezent.  Practic, escrocii lucrează pentru a fura informații sensibile. Dacă vă fură informațiile cardului, pot folosi detaliile de plată furate împotriva dvs.

Ce ar trebui să faceți dacă suspectați o fraudă fără card?

Dacă un deținător de card a fost lovit de fraudă și ați lăsat să se întâmple, trebuie să acceptați pierderea. Băncile emitente nu au dreptul să vă protejeze de activitățile pe care le consideră în responsabilitatea dvs. de a le monitoriza. Și, nu uitați niciodată, deținătorii de carduri care sunt vizați de fraudatori sunt clienții lor. Cu toate acestea, aceasta nu înseamnă că băncile nu sunt conștiente de problemă. Băncile și rețelele de carduri au făcut unele câștiguri împotriva fraudei cu cardul inexistent, dar aceste beneficii nu se scurg adesea la nivelul comerciantului individual. Trebuie să devii cea mai bună protecție a ta împotriva fraudei cu cardul neprezent.

Cea mai bună abordare pentru a combate frauda cu cardul nu este utilizarea mai multor instrumente de prevenire a fraudei în combinație între ele, ca parte a unei abordări multistrat. Acestea ar trebui să fie implementate strategic, completate de cele mai bune practici și susținute de valori relevante și precise.

Tip solutie

Permanent
Etichetare:

Voteaza

(4 din 11 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?