Ce pot face dacă MyFiosGateway nu funcționează?

Configurare noua (How To)

Situatie

Solutie

1. Ștergeți datele de navigare
  1. Lansați browserul, faceți click pe punctele de suspensie din dreapta sus, apoi selectați Ștergeți datele de navigare
  2. date de navigare
  3. Acum, selectați Tot timpul din meniul derulant Interval de timp, bifați casetele de selectare pentru Cookie-uri și alte date de site și Imagini și fișiere în cache, apoi faceți click pe Ștergeți datele ștergeți datele pentru a remedia myfiosgateway-ul nu funcționează
  4. Relansați browserul și verificați dacă MyFiosGateway încă nu funcționează.
2. Eliminați extensiile browserului
  1. Lansați browserul, faceți clic pe pictograma Extensii din dreapta sus și selectați Gestionați extensiile
  2. gestionați extensiile
  3. Dezactivați individual comutatorul pentru extensiile enumerate aici și, după fiecare, verificați dacă adresa web devine accesibilă.
  4. dezactivați pentru a remedia myfiosgateway care nu funcționează
  5. După ce funcționează, faceți click pe butonul Eliminare de sub ultimele extensii dezactivateelimina
  6. Din nou, faceți click pe Eliminare în solicitarea de confirmare.
3. Setați data și ora corecte pe dispozitiv
  1. Apăsați Windows+ Ipentru a deschide Setări, accesați Ora și limbă din panoul de navigare și faceți clic pe Data și ora
  2. data si ora
  3. Activați comutatoarele pentru Setarea automată a fusului orar și Setarea automată a orei și verificați dacă există îmbunătățiri.
  4. timpul automat pentru a remedia myfiosgateway nu funcționează
  5. Dacă acest lucru nu funcționează, dezactivați comutatorul pentru ambele și selectați Fusul orar (regiunea) din meniul drop-down.
  6. Acum, faceți clic pe butonul Schimbați de lângă Setați data și ora manual
  7. Setați data și ora corecte din meniurile drop-down și faceți clic pe Modificare .Schimbare

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(0 din 2 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?