Cum adaugam disclaimer in email-uri prin Office 365

Configurare noua (How To)

Situatie

Cum adaugam disclaimer (declaratie legala) in email-uri prin Office 365

Solutie

Pasi de urmat

1 – Acceseaza https://outlook.office.com/  printr-un browser web.

2 – Logheaza-te cu contul de administrator global.

3 – Acceseaza “Admin”:

4 – Click pe sageata din stanga sus pentru a expanda optiunile:

5 – Navigheaza jos catre “Exchange”:

6 – Navigheaza catre “mail flow -> rules”:

 

7 – Navigheaza catre “+” si click “Apply disclaimers…”:

8 – Click pe “Enter text…”:

9 – Introdu textul dorit:

10 – Selecteaza actiunea “ignore” care sa se execute daca disclaimerul nu poate fi inserat in mail:

 

11 – In final adauga o conditie ca regula sa fie automat aplicata. Click “Apply this rule if…”  si selecteza “The recipient… is external/internal”:

Apoi cand apare noua fereastra selecteaza:  “Outside the organization”:

 

12 – Click pe “Save” pentru a salva regula.  De acum inainte toate email-urile ce pleaca din companie catre domenii externe vor avea disclaimerul specificat de tine.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(6 din 19 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?