Cum instalam filtrarea continutului nedorit pe e-mail?

Configurare noua (How To)

Situatie

Filtrul de viruși și spam analizează toate e-mailurile care sunt livrate în contul dvs. de e-mail. Este activat implicit atunci când este creat un cont. Dacă e-mailul este detectat ca spam, acesta este mutat automat în folderul numit „Spam” din contul dumneavoastră. Dacă e-mailul conține un virus cunoscut sau alt conținut dăunător, acesta este șters.

Solutie

Puteți activa sau dezactiva filtrul de spam pentru contul dvs. de e-mail din setările dvs. din Webmail. Vă recomandăm să îl mențineți activat.

1.Conectați-vă la Webmail cu contul dvs. de e-mail.

2.Accesați Setări, în meniul din partea de sus a ecranului.

3.Faceți click pe Securitate în meniul din stânga.

4Faceți click pe Editați în dreapta filtrului de spam

5.Faceți click pe butonul glisor pentru a-l activa.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 26 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?