Situatie
Se poate seta căsuța poștală a unui utilizator întreg în așteptare, ceea ce înseamnă că se va păstra conținutul căsuței poștale în Purge Folder chiar dacă utilizatorul a șters căsuța poștală.
Solutie
Pentru a verifica dacă opțiunea Litigation Hold este activată pentru utilizatori, puteți utiliza comenzile de mai jos după ce vă conectați la modulul ExchangeOnlineManagement Powershell
Install-Module ExchangeOnlineManagement
Import-Module ExchangeOnlineManagement
$UserCredential = Get-Credential
Connect-ExchangeOnline -Credential $UserCredential -ShowProgress $true
- Obținere lista tuturor utilizatorilor pentru care este activată opțiunea Litigation Hold:
get-mailbox -ResultSize Unlimited | Where-object {$_.LitigationHoldenabled -eq $true} | Select Name, LitigationHoldEnabled,Litigationholdduration
2. Se poate seta Litigation Hold a unei căsuțe poștale de utilizator pentru 5 ani(cu rol de exemplu, exprimat în zile)
set-mailbox “email address” -LitigationHoldEnabled $true -LitigationHoldDuration 1826
3. Se poate activa Litigation Hold pe toate căsuțele poștale ale utilizatorilor și seta pentru o durată de 5 ani
Get-Mailbox -ResultSize Unlimited -Filter “RecipientTypeDetails -eq ‘UserMailbox'” | Set-Mailbox -LitigationHoldEnabled $true -LitigationHoldDuration 1826
Leave A Comment?