Cum protejati un document cu ajutorul LibreOffice

Configurare noua (How To)

Situatie

Protejarea unui document prin parola este un pas important in asigurarea confidentialitatii si securitatii informatiilor sensibile sau confidentiale. Aceasta practica impiedica accesul neautorizat la documentul dvs., deoarece doar cei care cunosc parola il pot deschide
Pentru protejarea unui fisier cu ajutorul parolei se vor urma pasii de mai jos:

Solutie

1.Deschideti LibreOffice si creati un document nou sau deschideti unul existent pe care doriti sa il protejati cu parola.
2.Apasati pe butonul„File” in coltul din stanga sus al ferestrei si selectati „Save as” din meniul drop-down.


3.In caseta de dialog „Save as”, alegeti o locatie pentru a salva documentul si dati-i un nume.

4.Inainte de a da click pe butonul „Save”, bifati caseta cu eticheta „Save with password”.

5.In fereastra „Set password”, introduceti o parola puternica in cele doua campuri.

6.La final, dati click pe „OK” pentru a va confirma parola si a salva documentul. Acum, de fiecare data cand oricine va incerca sa deschida documentul, i se va solicita sa introduca parola pe care ati setat-o.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(12 din 24 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?