Cum resetați OneDrive pentru a remedia sincronizarea

Configurare noua (How To)

Situatie

Motivele comune pentru care OneDrive nu mai sincronizează:

Prea multe fișiere sincronizate

Aceasta este cea mai comună cauză. Limita oficială pentru OneDrive este de 300.000 de fișiere sincronizate. Dar și computerul dvs. trebuie să fie capabil să facă față. Acest lucru înseamnă că trebuie să aveți suficiente resurse de sistem (CPU și memorie) disponibile pentru ca OneDrive să proceseze sincronizarea.

Versiune de Office neactualizată

Dacă lucrați foarte mult împreună în aceleași fișiere, atunci este important să aveți cea mai recentă versiune Office. Folosirea unei versiuni de Office neactualizate poate cauza probleme de sincronizare cu OneDrive sau fișiere duplicate.

Windows nu este actualizat

Într-un mod obișnuit, OneDrive face parte din Windows. Prin urmare este important să vă mențineți Windows-ul actualizat cu cele mai recente actualizări.

Este ok de știut faptul că nu veți pierde niciun fel de date atunci când resetați OneDrive. Toate fișierele de pe computerul dvs. și din SharePoint sau OneDrive vor rămâne. Doar setările OneDrive și conexiunile dintre fișiere sunt resetate.

Solutie

Pasi de urmat

Caveat / Notă importantă:  La resetarea OneDrive, toate conturile sunt deconectate, atât cele personale, cât și cele de serviciu. Nu veți pierde niciun fișier, dar dacă ați ales să sincronizați doar anumite foldere dintr-o librărie, va trebui să le resincronizați manual.

Pentru a reseta OneDrive vom folosi o singură comandă pe care o puteți executa prin fereastra de dialog Run sau în consola cu rol de admin(admin prompt).

Apăsați click dreapta pe Start și alegeți Run sau apăsați tasta Windows + R pentru a deschide fereastra de dialog Run

Copiați și lipiți comanda OneDrive Reset Command de mai jos în caseta de dialog Run și apăsați Enter:

%localappdata%\Microsoft\OneDrive\onedrive.exe /reset

Dacă primiți o eroare conform căreia Windows nu poate găsi aplicația, încercați una dintre cele două comenzi de mai jos:

C:\Program Files\Microsoft OneDrive\onedrive.exe /reset

C:\Program Files (x86)\Microsoft OneDrive\onedrive.exe /reset

Aplicația OneDrive se va închide și reporni automat după câteva secunde. În funcție de numărul de dosare pe care le-ați sincronizat, poate dura ceva timp pentru a resincroniza toate fișierele. Dacă deschideți aplicația OneDrive, veți vedea progresul în partea de sus.

Asigurați-vă că sunteți atent la aplicație, se poate întâmpla ca OneDrive să găsească două versiuni ale aceluiași fișier. În aceste cazuri, va trebui să decideți ce versiune să păstrați sau să păstrați ambele versiuni.

Dacă OneDrive nu pornește după câteva minute, atunci redeschideți OneDrive din meniul Start. Pur și simplu utilizați opțiunea de căutare din meniul Start pentru a găsi și deschide aplicația. Resetarea OneDrive ar trebui să rezolve majoritatea problemelor de sincronizare. Dacă problema continuă să reapară, încercați să sincronizați mai puține biblioteci de documente pentru a vedea dacă acest lucru rezolvă problema.

Uneori, problema de sincronizare apare doar cu un anumit dosar sau fișier. În acest caz, opriți sincronizarea dosarului, eliminați complet toate fișierele locale și re-sincronizați din nou dosarul.

Pe lângă clientul OneDrive normal, există și o versiune Windows Store. Puteți recunoaște această versiune prin deschiderea OneDrive.

Pentru a reseta versiunea Windows Store a OneDrive, va trebui mai întâi să deschidem OneDrive.

  1. Apăsați clik pe cele 3 puncte din colțul din dreapta sus
  2. Alegeți Settings
  3. Faceți click pe Reset now

Spre deosebire de clientul OneDrive normal, va trebui să vă reintroduceți contul după ce ați resetat OneDrive.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 6 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?