Cum să descărcați e-mailuri Microsoft Outlook în Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă dvs. sau compania utilizați Microsoft Office Suite, atunci cel mai probabil clientul dvs. de e-mail implicit este Microsoft Outlook. Deși este posibil să nu fie cel mai popular client de e-mail de acolo, este foarte adaptabil și actualizat constant, ceea ce îl face foarte fiabil.

Desigur, un aspect despre Outlook și alți clienți de e-mail pentru această problemă este că mulți oameni sunt curioși cu privire la modul în care puteți stoca local e-mailurile de la acesta. Deși Microsoft Outlook poate stoca deja e-mailurile pe computer, sub forma unui fișier PST, nu este accesibil.

Mai mult decât atât, deschiderea unui fișier PST nu este atât de ușoara, deoarece aveți nevoie fie de Outlook pentru a-l deschide, fie de un alt instrument terț specializat în conversia prin e-mail, recuperare și gestionare.

Cum pot descărca e-mailuri Microsoft Outlook în Excel?

Un lucru pe care trebuie să-l rețineți este că dacă doriți să exportați un e-mail într-o foaie de calcul Excel, singurul lucru transferat va fi datele în sine și linkurile de bază. Alte elemente, cum ar fi formatarea, se vor pierde în acest proces, astfel încât operațiunea nu este exact neperformantă.

Dacă formatarea este o preocupare majoră pentru dvs., ar trebui să luați în considerare exportul e-mailurilor în HTML.

Solutie

I. Descărcați e-mailurile Outlook în Excel utilizând Import / Export

  1. Deschide Microsoft Outlook
  2. Apăsați File
  3. Selectați Deschideți și Exportați
  4. Faceți clic pe Import / Export
  5. Alegeți Export într-un fișier
  6. Faceți clic pe Parcurgere
  7. Setați tipul de fișier ca CSV
  8. Verificați opțiunea Exportați mesaje prin e-mail din folder pentru a deschide caseta de dialog Map Custom Fields
  9. Adăugați sau eliminați câmpurile de care aveți nevoie în registrul de lucru
  10. Selectați locația în care doriți să fie salvat fișierul
  11. Dați fișierului un nume pentru o recunoaștere mai ușoară
  12. Selectați Finalizare

II. Descărcați e-mailurile Outlook în Excel utilizând Copy

  1. Deschide Microsoft Outlook
  2. Accesați vizualizarea Mail
  3. Accesați Vizualizare
  4. Selectați Panoul de citire
  5. Faceți clic pe Dezactivat
  6. Faceți clic pe Vizualizare
  7. Selectați Adăugare coloane

Va apărea caseta de dialog Afișare coloane

  1. Alegeți toate câmpurile de poștă din lista verticală Selectați coloanele disponibile
  2. Faceți clic pentru a evidenția opțiunea Mesaj din secțiunea Coloane disponibile
  3. Faceți clic pe butonul Adaugă și butonul OK unul câte unul
  4. Selectați toate e-mailurile din folderul de e-mail
  5. Copiați-le pe toate folosind Ctrl + C
  6. Creați un nou registru de lucru în Microsoft Excel
  7. Lipiți e-mailurile în acea carte de lucru
  8. Salvați cartea de muncă
  9. Utilizați un complement Microsoft Outlook

Puteți utiliza suplimente pentru Microsoft Outlook pentru a face conversia prin poștă excelentă mult mai ușoară. Un astfel de exemplu este Kutools pentru Microsoft Outlook și vă va permite să efectuați același proces în doar 2 sau 3 pași.

Exportul de e-mailuri în Excel a fost ușor

Urmând oricare dintre sfaturile menționate mai sus, veți putea utiliza orice foaie de calcul pe care o puteți primi prin e-mail în mod eficient. Mai mult decât atât, aceste metode funcționează cu aproape orice program care poate gestiona foi de calcul, nu doar Microsoft Excel.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 18 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?