Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -6 953 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat 1. Se da click pe tab-ul Table 2. In meniul nou aparut se da click pe Insert 3. Se da click pe Table 4. Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (16 din 38 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare Methods to run and install Linux on Windows -1 Multi-function printer – paper feed blockage message during scans after cleaning -2 Considerente pentru testarea exhaustiva a stabilitatii supratactarii memoriei ram 0 Cum pozitionam cursorul la inceputul comenzii in Command Prompt -2 Cum pozitionam cursorul la sfarsitul unei comenzi in Command Prompt -4 How to format a drive on Windows 0 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. + eight = eleven
Leave A Comment?