Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -5 917 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (13 din 31 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare How to use Task Manager 3 How to uninstall software on Windows 10 3 Cursor not working in certain areas of the screen in fullscreen applications 1 Asteptari asupra numarului de PCI Express lanes raportat la porturile populate pe placile de baza AMD/Intel X64 cu chipseturi din clasa consumer 1 Raspberry Pi 5 16GB 3 How to rollback Windows 11 24H2 to version 23H2 3 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. four + six =
Leave A Comment?