Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -6 894 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (10 din 26 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare How to change Google Chrome Theme in windows 11 3 Shortcut to open Action Center in Windows 11 0 Shortcut open Action center in Windows 10 3 Shorcut view open apps in Windows 10 1 Non-functional “usb” headphones *in certain ports 3 Adding images with adjustable transparency percentage in MS Office 1 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. one + = ten
Leave A Comment?