Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -6 1031 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (20 din 46 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare How to install macOS 15 Sequoia 5 Ce faci când SSD-ul dispare din BIOS? 5 Cum repari o bază de date coruptă în KeePass -11 Ghid remediere eroare 58tm1 – Microsoft Office 6 How to enable new Start menu on Windows 11 -2 How to fully remove Cortana for current/all users 1 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. two × = twelve
Leave A Comment?