Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -6 929 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (15 din 36 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare Cum adăugați un ceas suplimentar în Windows 11 1 Configuring a USB mouse/peripheral with proprietary software without direct installation of its software -1 Interogarea si compunerea informatiilor din winver folosind windows powershell -2 Activare/dezactivare rapida Windows 10 Features folosind Run v.2 0 Windows 10 – Accesarea item-ului Fonts din Control Panel folosind Run 0 How to enable and set up AutoMod for a secured Discord Server 2 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. eight × four =
Leave A Comment?