Cum sa introduci o tabela in OpenOffice Writer Data 02/06/2015 Autor Filip R Categorie Configurare program, Aplicatii specifice, Stații de lucru -6 1053 Configurare noua (How To) SituatieOpenOffice este alternativa gratuita la suita Microsoft Office. Acest tutorial va arata cum sa introduceti un tabel in OpenOffice Writer Solutie Pasi de urmat Se da click pe tab-ul Table In meniul nou aparut se da click pe Insert Se da click pe Table Se da un nume tabelului, se alege numarul de coloane(columns) si de randuri(rows) si se apasa ok Tip solutiePermanent Voteaza Up Down (20 din 46 persoane apreciaza acest articol) ShareTweetShare Despre Autor Filip R Solutii Asemanatoare Remediere: Apple CarPlay not working 4 Rezolvare: Face ID not working on iPhone 4 Rezolvare: Microsoft Intune not working or opening 4 How to fix Task Manager duplicate process bug on Windows 11 using ViveTool -3 How to fix Task Manager duplicate process bug on Windows 11 using the Registry 1 How to fix Task Manager duplicate process bug on Windows 11 using the Command Prompt 0 Leave A Comment? × Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. + 7 = fifteen
Leave A Comment?