Cum să recuperați elementele șterse din Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

Am experimentat cu toții situatia in care se întâmplă sa ștergi ceva accidental. De aceea suntem mari fani ai susținerii lucrurilor, indiferent dacă sunteți pe un PC, un Mac, Android sau iPhone. Puteți să vă creați copii de rezervă ale fișierului dvs. Outlook .pst ca orice alt fișier – și ar trebui, chiar dacă aceasta înseamnă că îl mutați din locația implicită – dar nu vă va ajuta să recuperați un e-mail pe care tocmai l-ați șters accidental.

Din fericire, există o șansă bună să vă puteți recupera elementul șters în mod eronat dacă utilizați serverul Microsoft Exchange Server ca server de poștă electronică. (Dacă nu sunteți, și utilizați o adresă de e-mail pe bază de web, cum ar fi Gmail sau Yahoo! mail, cea mai bună opțiune este să vă conectați la interfața web pentru e-mail și să căutați acolo.)

Solutie

Diferența dintre o ștergere ușoară și o stergere masiva

Când ștergeți un e-mail, selectând-l și fie utilizând tasta “Ștergere” de pe tastatură, fie dând clic pe opțiunea “Ștergeți” din Outlook, mesajul este trimis în dosarul Articole șterse. În general, va rămâne în dosarul Articole șterse până când goliți dosarul (deși administratorii companiei dvs. s-ar fi putut schimba acest lucru pentru a goli automat folderul Elemente șterse în mod regulat). Golirea dosarului Elemente șterse este cunoscută sub numele de “Hard delete”, deoarece șterge complet mesajul din Outlook pe computer. De asemenea, puteți sterge un mesaj din orice folder din Outlook utilizând SHIFT + Ștergere de pe tastatură, ceea ce îl șterge fără a-l trimite în dosarul Articole șterse.

Dacă ați șters din greșeală un mesaj din întâmplare, mergeți la dosarul Articole șterse, găsiți mesajul și mutați-l înapoi în dosarul din care îl ștergeți. Dacă ați șters cu greu un mesaj, va trebui să utilizați instrumentul “Recuperarea elementelor șterse”.

Cum să recuperați mesajele “hard deleted”

Când un e-mail este “șters definitiv”, acesta este mutat într-un folder ascuns “Elemente recuperabile” din Exchange. În mod prestabilit, perioada de păstrare a acestor e-mailuri șterse este de 14 zile. Aceasta înseamnă că timp de 14 zile după ce ați “șters definitiv” ceva din Outlook, acesta va fi așezat în dosarul “Elemente recuperabile” înainte de a fi șters definitiv (și fiind complet nerecuperabil). Deci, cu excepția cazului în care administratorul dvs. de e-mail a modificat setarea implicită, aveți 14 zile pentru a utiliza instrumentul “Recuperare elemente șterse” din Outlook pentru a vă întoarce e-mailurile șterse accidental.

Puteți accesa acest instrument într-unul din trei locuri diferite:

Selectați elementele șterse și căutați în partea de sus a panoului de dosar pentru opțiunea “Recuperarea elementelor recent șterse din acest dosar”.

Head to Home > Recover Deleted Items from Server.

Head to Folder > Recover Deleted Items.

Toate aceste opțiuni lansează același instrument Recuperare elemente șterse, care afișează o listă de elemente din dosarul Articole recuperabile.

Pentru a recupera un element șters, selectați-l, asigurați-vă că este activată opțiunea “Restaurare elemente selectate”, apoi faceți clic pe “OK”.

Elementul va fi mutat înapoi în dosarul Articol șters, unde îl puteți apoi muta înapoi în oricare dintre folderele care vă plac.

Puteți recupera mai multe elemente din instrumentul Recuperare elemente șterse ținând apăsată tasta Control în timp ce selectați e-mailurile pe care doriți să le recuperați. Dacă există un bloc întreg de e-mailuri, pe care doriți să îl recuperați, selectați prima corespondență, apoi țineți apăsată tasta Shift și faceți clic pe poșta de la sfârșitul blocului pentru a le selecta pe toate. Ați primit, de asemenea, un buton “Selectați toate” dacă doriți să recuperați toate e-mailurile. Dacă ați selectat o mulțime de e-mailuri, poate dura puțin timp pentru a le recupera, deoarece trebuie să fie mutate din dosarul Articole recuperate înapoi în dosarul Articole șterse.

Puteți, de asemenea, să eliminați e-mailurile de aici. Selectați elementele pe care doriți să le ștergeți permanent, comutați pe “Purge Elementele selectate”, apoi faceți clic pe “OK”.

Va fi afișat un mesaj de avertizare, pe care trebuie să îl remarcați, deoarece dacă faceți clic pe “OK”, elementele pe care le-ați selectat vor fi șterse, fără a fi recuperate.

Acesta este un avertisment serios – curățarea unui element îl șterge de la Exchange și este plecat pentru totdeauna. De obicei, nu există niciun motiv pentru a vă curăța e-mailul, deci dacă nu aveți nicio îndoială, nu utilizați opțiunea Purjare.

Dacă ați șters ceva în mod accidental și nu îl puteți găsi utilizând instrumentul Recuperare elemente șterse, nu mai faceți nimic și contactați imediat echipa de asistență tehnică. S-ar putea să aibă instrumente care să vă poată trimite înapoi e-mailul, dar să fie avertizați: nu ar putea. Deci, nu uitați să faceți o copie de rezervă în mod regulat!

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(17 din 45 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?