Cum se formatează datele ca tabel în Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Când lucrați cu o listă extinsă de date conexe, utilizarea formularului Excel a tabelului poate simplifica modul în care faceți referire la datele din acesta.

Solutie

Pasi de urmat

Avem următorul tabel simplu:

Faceți click pe o celulă din listă, treceți la fila “Acasă“, faceți click pe butonul “Formatare tabel” și apoi selectați un stil.

Confirmați că gama de celule este corectă și că tabelul dvs. are anteturi.

Apoi, puteți atribui un nume semnificativ tabelului dvs. din fila “Design“:

Exemplu: dacă ar fi trebuit să însumăm vânzările din Chicago, am putea să ne referim la tabel cu numele său (din orice foaie), urmat de un paranteză pătrată ([) pentru a vedea o listă cu coloanele tabelului.

Selectați coloana făcând dublu clic pe ea în listă și introduceți o paranteză pătrată de închidere. Formula care rezultă ar arăta cam așa: “ =SUM(Sales[Chicago])

Puteți vedea cum tabelele pot face mai ușor datele de referință pentru funcțiile de agregare, cum ar fi SUM și AVERAGE, decât referințele standard de foi.

Acest tabel este mic pentru demonstrații. Cu cât tabelul este mai mare și mai multe foi pe care le aveți într-un registru de lucru, cu atât veți avea mai multe beneficii pe care le veți vedea.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(4 din 5 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor