Fix: running cisco spark on citrix xendesktop w/ windows server 2016

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Spark este o bună soluție bazată pe cloud de la Cisco pentru întâlniri, mesagerie, prezentări și apeluri. Clientul Spark al Cisco se instalează în profilul utilizatorului (appdata / local) în mod implicit. Acest lucru nu este excelent pentru implementările întreprinderii, deoarece nu acceptă rularea clientului Cisco Spark pe Windows Server 2016 sau în Citrix.

Simptome

Pe Server 2016, a apărut o problemă cu MSI care nu a rulat, asigurați-vă că „dezactivați” DisableMSI regkey înainte de a merge mai departe.

Solutie

Pasi de urmat

Așadar, Cisco actualizează constant clientul și a modificat cerințele, insa putem rula Spark pe Server 2016 doar dacă avem instalat Wireless LAN Service:

Pentru a instala Spark în Programs Folder versus Profilul de utilizator, urmăm pașii de mai jos:

  • rulați CMD ca admin
  • change user /install și CD la directorul de instalare
  • după rulați comanda msiexec /i ciscospark_x86.msi /qb ALLUSERS=”1″

Spark se va instala în c:\programfiles 9×86)\Cisco Spark\ . Cu toate acestea, mai trebuie să capturați datele profilului de utilizator pentru Spark.

Dacă utilizați Citrix UPM, puteți adăuga calea către  …Synchronization/Directories să sincronizeze cu AppData\Local\CiscoSpark sau dacă aveți Spark instalat pe profil, ar trebui să includeți și AppData\Local\Programs\ Cisco Spark.

Din acest moment, va deveni funcțional.

Tip solutie

Permanent
Etichetare:

Voteaza

(5 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?