How to Copy Google Drive Folders

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă doriți să copiați un folder Google Drive dintr-un browser web, puteți utiliza o soluție de rezolvare sau descărcați aplicația desktop pentru o abordare mai simplificată.

Solutie

Google Drive nu oferă o modalitate de a copia un folder și întregul conținut al acestuia atunci când utilizați aplicația bazată pe web. În schimb, trebuie să copiați conținutul folderului, să creați un folder nou și apoi să lipiți totul în folderul destinație.
Pentru a răspunde la toate acestea, aprindeți browserul, îndreptați-vă către Google Drive și deschideți folderul pe care doriți să îl copiați. Apăsați Ctrl + A pe Windows sau Command + A pe Mac pentru a selecta toate fișierele, faceți clic dreapta, apoi faceți clic pe „Efectuați o copie”.

Google Drive creează o copie a fiecărui fișier selectat, îl plasează în folderul curent și adaugă „Copiere de” înainte de numele fiecărui articol.
Acum, selectați toate copiile fișierului, faceți click dreapta, apoi faceți clic pe „Mutare la”.

Alegeți directorul în care doriți să fie stocate copiile, apoi faceți clic pe pictograma „Folder nou” din colțul din stânga jos.

Dați un nume noului folder, apoi faceți click pe pictograma bifului.

În final, faceți clic pe „Mutare aici” pentru a muta toate fișierele selectate în acest director.

Toate fișierele dvs. ar trebui să se mute în folderul pe care tocmai l-ați creat.

Aceasta este o metodă complicată și ar trebui să fie mult mai ușoară.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(9 din 21 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?