Situatie
Solutie
Pentru a face acest lucru, urmați acești pași:
-
Dacă rulați Windows 10, Windows 8.1 sau Windows 8, rulați mai întâi instrumentul Deployment Image Servicing and Management (Gestionare și servicii imagine de implementare – DISM) pentru inbox înainte de a rula System File Checker (Program de verificare fișiere de sistem). (Dacă rulați Windows 7 sau Windows Vista, treceți direct la Pasul 2.)
Tastați comanda următoare, apoi apăsați pe Enter. Este posibil să dureze câteva minute pentru finalizarea operațiunii de comandă.
Substituentul % WinDir % reprezintă folderul de sistem de operare Windows. De exemplu, C:Windows.Notă Nu închideţi această fereastră de linie de comandă până la finalizarea verificării. Rezultatele scanării vor fi afișate după terminarea acestui proces.
3. După ce se termină procesul, este posibil să primiţi unul dintre următoarele mesaje:
-
Acest lucru înseamnă că nu aveţi fişiere de sistem lipsă sau deteriorate.
-
Pentru a rezolva această problemă, efectuaţi scanarea cu instrumentul System File Checker în modul de siguranţă şi asiguraţi-vă că există folderele PendingDeletes şi PendingRenames în %WinDir%WinSxSTemp.
-
Pentru a vizualiza informaţiile detaliate despre scanarea şi restaurarea fişierelor de sistem, accesaţi secţiunea Cum se vizualizează detaliile procesului System File Checker.
-
Pentru a repara manual fişierele deteriorate, vizualizaţi detaliile procesului System File Checker pentru a găsi fişierul deteriorat, apoi înlocuiţi manual fişierul deteriorat cu o copie cunoscută ca fiind bună a fişierului.
Leave A Comment?