NP-39231-8 PS4 Error Code

Configurare noua (How To)

Situatie

  1. Reporniți PS4.
  2. Reporniți routerul.
  3. Contactați furnizorul de servicii Internet pentru a verifica starea conexiunii dvs. de internet.
  4. Resetați routerul, selectați [Setări]> [Rețea]> [Configurați conexiunea la Internet], apoi conectați-vă din nou la router.
  5. Pentru detalii, consultați instrucțiunile furnizate cu routerul.
  6. Actualizați firmware-ul routerului la cea mai recentă versiune.
  7. Pentru detalii, consultați instrucțiunile furnizate cu routerul. Selectați [Setări]> [Rețea]> [Testați conexiunea la Internet], apoi verificați starea conexiunii dvs. la Internet.
  8. Este posibil ca un firewall sau o altă măsură de securitate să vă împiedice să vă conectați la rețea.
  9. Asigurați-vă că dispozitivele dvs. de rețea nu blochează următoarele numere de port:

TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480

UDP: 3478, 3479

10.Dacă nu vă puteți conecta la un serviciu în afara rețelei PlayStation ™, verificați starea serviciului respectiv. Rețeaua PlayStation ™ ar putea fi ocupată temporar.

    11.Vă rugăm să încercați din nou mai târziu. Puteți verifica starea rețelei selectând [Setări]> [Rețea]> [Vizualizare starea serviciilor de rețea PlayStation ™] sau utilizând computerul sau smartphone-ul pentru a accesa status.playstation.com.

 

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 25 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?