Situatie
- Reporniți PS4.
- Reporniți routerul.
- Contactați furnizorul de servicii Internet pentru a verifica starea conexiunii dvs. de internet.
- Resetați routerul, selectați [Setări]> [Rețea]> [Configurați conexiunea la Internet], apoi conectați-vă din nou la router.
- Pentru detalii, consultați instrucțiunile furnizate cu routerul.
- Actualizați firmware-ul routerului la cea mai recentă versiune.
- Pentru detalii, consultați instrucțiunile furnizate cu routerul. Selectați [Setări]> [Rețea]> [Testați conexiunea la Internet], apoi verificați starea conexiunii dvs. la Internet.
- Este posibil ca un firewall sau o altă măsură de securitate să vă împiedice să vă conectați la rețea.
- Asigurați-vă că dispozitivele dvs. de rețea nu blochează următoarele numere de port:
TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480
UDP: 3478, 3479
10.Dacă nu vă puteți conecta la un serviciu în afara rețelei PlayStation ™, verificați starea serviciului respectiv. Rețeaua PlayStation ™ ar putea fi ocupată temporar.
11.Vă rugăm să încercați din nou mai târziu. Puteți verifica starea rețelei selectând [Setări]> [Rețea]> [Vizualizare starea serviciilor de rețea PlayStation ™] sau utilizând computerul sau smartphone-ul pentru a accesa status.playstation.com.
Leave A Comment?