Situatie
Setarea serverului de email in Joomla, reprezinta o operatiune necesara ce sta la baza bunei functionari a platformei, serverul de email devine util atunci cand site-ul tau Joomla are de trimis pe email diverse notificari, alerte, proceduri de confirmare sau resetare parola, date de la form urile completate, etc.
Iata cum se poate configura serverul:
Solutie
Pasi de urmat
Se acceseaza zona de administrare a site-ului Joomla dupa care trebuie sa mergi la: System -> Global configuration -> Click pe tab-ul “Server”
Pentru acest exemplu vom configura un server de email pe baza unei adrese de gmail, Joomla suporta atat tehnologia POP3 cat si IMAP.
Se completeaza casutele din zona “Mail Settings” (partea drepta-jos) astfel:
Mailer: SMTP
Mai jos, vei completa cu datele adresei tale de Gmail:
SMTP Authentication: Yes
SMTP Security: SSL
SMTP Port 465
SMTP username: Utilizatorul tau Gmail
SMTP password: Parola ta Gmail
SMTP host: smtp.gmail.com
Leave A Comment?