Situatie
Sunteti angajat intr-o firma si pe langa adresa personala pe care o aveti oferita de catre companie aflati dupa un timp ca trebuie sa folositi o adresa de grup comuna pentru a putea trimite/ receptiona mesaje. Procedura ar fi sa faceti un ticket si sa asteptati sa se conecteze cineva de la departamentul IT ca sa puteti sa o folositi. Acest lucru din nefericire poate dura un timp. Tot ce trebuie sa faceti este detaliat mai jos:
Backup
–
Solutie
- Deschideti Outlook
- Mergeti la File
- Account Settings
- Change
- Advanced
- Bifati Use Cached Exchange Mode si Download shared folders
- Click Add
- Scrieti adresa xxx @ yyy.zzz
- Apply si Ok.
Dupa permisiunea necesara de la superior ar trebui sa receptionati mesajele. Inca un lucru important este sa activati “From” ca sa puteti trimite mail-uri de pe adresa respectiva:
- Din Outlook – New Email – Din locul unde sunt cele ” … ” puncte – show From
- From va avea o sageata in jos de unde puteti alege adresa care va trebuie.
Leave A Comment?