Shared mailbox Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

Sunteti angajat intr-o firma si pe langa adresa personala pe care o aveti oferita de catre companie aflati dupa un timp ca trebuie sa folositi o adresa de grup comuna pentru a putea trimite/ receptiona mesaje. Procedura ar fi sa faceti un ticket si sa asteptati sa se conecteze cineva de la departamentul IT ca sa puteti sa o folositi. Acest lucru din nefericire poate dura un timp. Tot ce trebuie sa faceti este detaliat mai jos:

Backup

Solutie

  • Deschideti Outlook
  • Mergeti la File
  • Account Settings
  • Change
  • Advanced
  • Bifati Use Cached Exchange Mode si Download shared folders
  • Click Add
  • Scrieti adresa xxx @ yyy.zzz
  • Apply si Ok.

Dupa permisiunea necesara de la superior ar trebui sa receptionati mesajele. Inca un lucru important este sa activati “From” ca sa puteti trimite mail-uri de pe adresa respectiva:

  • Din Outlook – New Email – Din locul unde sunt cele ” ” puncte – show From
  • From va avea o sageata in jos de unde puteti alege adresa care va trebuie.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 6 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?