Transformarea text-ului tabbed intr-un tabel in Microsoft Word

Configurare noua (How To)

Situatie

Sa prespunem ca am primit un document in care anumite informatii nu sunt intr-un tabel, iar randurile si coloanele sunt formate doar folosind tasta Tab.

Putem transforma foarte usor coloanele si randurile intr-un tabel folosind functia Convert Text to Table din Microsoft Word. Această functie va functiona si daca avem o lista delimitata (de ex. text delimitat de virgule).

Solutie

Pasi de urmat
  • Vom selecta tot textul

 

  • Din tab-ul Insert – Table selectam optiunea Convert Text to Table

  • In dialog box-ul care ne apare definim criteriile pentru textul pe care dorim sa il convertim într-un tabel (AutoFit behavior, Separate text at), dupa care apasam tasta OK.
  •  Puteti observa faptul ca ne-a fost recunoscut automat nr-ul de coloane si randuri.

  • Tabelul final:

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(15 din 35 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?